“Eksklusivt på tsjekkisk vis”
Anmeldelse av Francouzska Restaurace Art Nouveua - STENGT

Francouzska Restaurace Art Nouveua
Kjøkken: Fransk, Tsjekkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 10. november 2018

Vi var anbefalt å besøke Francouzka. Her ble vi virkelig ønsket velkommen. Meget velsmakende, men også kostbart etter tsjekkisk prisnivå. Vinen var spesielt kostbar, men selv "husets" til overkommelig pris var velsmakende.

Takk, KetilHveding

Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er verdt et besøk hvis du er glade i særegne restauranter. Innredningen er helt fantastisk med lysekroner og 100 år gammel arkitektur. Maten var nydelig og den dempede pianomusikken gjorde opplevelsen enda bedre. Hyggelig personale som kom med gode vinanbefalinger til maten vi bestilte. Vi kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: mai 2018
Takk, svanhildf
Eva P, Sales and Marketing Coordinator på Francouzska Restaurace Art Nouveua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear svanhildf,

thank you for your kind words. We are very pleased you have enjoyed your recent experience with us.

We are looking forward to your next visit.

Regards,

Gabriela

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk kveld på Francouzska med 5 retters middag og vinpakke til. Det var ypperlig service og fantastisk pent sted i Art Nouveau stil. Det er litt billgere enn i Norge, dyrt til å være Praha, men absolutt verdt det.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Mallamilla
Eva P, Sales & Marketing coordinator på Francouzska Restaurace Art Nouveua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2017

Dear Mallamilla,

thank you very much for you nice review and for sharing your experience on Tripadvisor.
We are happy to hear that you have enjoyed the dinner and we hope to welcome you back again soon.

With kind regards,
Eva Potužníková

Anmeldt 18. januar 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig restaurant med god mat og en variert meny til hyggelig pris.
Kelneren anbefaler veldig gode viner som passer maten.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 255p_lk
Anmeldt 12. januar 2017

Dette må være en de de flotteste restauranter I Praha med sitt fantastiske jugend interiør
En opplevelse bare å se på interiøret.
Når det gjelder maten så er også den en opplevelse. Nydelig anrettet -som et maleri . Når det I tillegg smaker himmelsk kan man ikke be om mere. Fantastiske viner og topp service .
Hit kommer vi flere ganger

Dato for besøk: august 2016
Takk, ROY1952