“God mat på et fantastisk hotell”
Anmeldelse av Restaurant U Prince

Restaurant U Prince
Vurdert som nr. 5 375 av 6 531 Restauranter i Praha
Kjøkken: Fransk, Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

U Prince er veldig bra på alle måter. Vi bodde på hotellet og spiste også her en dag. Maten er god. Mange lokale retter på menyen og service hyggelig. Anbefales for et måltid midt i hjertet av turistområdet i Praha.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 21 som bestilte bord i forkant. Ble fordelt på 2 bord, hvor det ene bordet var plassert inntil en vegg. Den ene sitterekka hadde varme blåsende opp under beina. Vi spurte om de hadde anledning til å skru av varmen, noe de avslo. Det var ulevelig og ubehagelig å sitte der på grunn av varmen.

1  Takk, gunhildh2013
Anmeldt 25. september 2018

Var her både til middag og til en drink sent på kvelden. Helt grei mat og service. Hyggelig å sitte ute og se på torget og folkelivet, fint med varmelamper og markiser når det ble kjølig på kvelden.

Takk, MKHaug
Anmeldt 12. oktober 2017

Ut for å spise med en familie på 5. Vi valgte denne restauranten mest fordi det tilsynelatende kunne finnes noe for enhver smak. Barn fra 6-16 år har forskjellige ønsker. Måtte betale full pris som om vi hadde bestilt spagetti cabonara for spagetti uten noe til for 6 åringen. Ble påtvunget brød som selv om vi avviste og sa vi ikke skulle ha, fikk på regningen. Kun en spiste opp maten. For de 4 andre var det ikke bra i det hele. Dette var en solid nedtur for siste dag i Praha. Det som drar opp er lokasjon.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, RSTvest
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Klassisk turistfelle, sentral beliggenhet ved den astronomiske klokken, men maten var trist og kjedelig. Var ikke særlig god service heller. Skuffet!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Vitoe30

Reisende som så på Restaurant U Prince, så også på

Har du vært i Restaurant U Prince? Del dine erfaringer!