“Svært god mat, hyggelig lokale, rimelig. ”
Anmeldelse av Agave Restaurant

Agave Restaurant
Vurdert som nr. 164 av 6 536 Restauranter i Praha
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en veninnegjeng som spiste middag her. Vi delte all maten, og det var fantastisk godt. Gode drinker og hyggelig personale!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hanna L
Scott K, Owner på Agave Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Takk for din fin anmeldelse!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Anbefaler California burrito med en god øl. Bra toalett og bra musikk. Bra meny

Takk, EmilB612
Scott K, Manager på Agave Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære emil, tusen takk for din fantastiske anmeldelse! Vi er så glade at du likte vår restaurant! Ha trygge reiser og kom tilbake en dag, takk igjen!

(google oversatt)

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Kjemner meg absolutt ikke igjen i de dårlige anmeldelsene som ligger under her. Tredje gangen vi spiser på denne restauranten, og den skuffer aldri. Herlig personal, nydelig mat og god atmosfære! Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, christianvW4325GI
Scott K, Manager på Agave Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2018

Takk så mye for tilbakemeldingen din. Vi er alltid veldig glade når våre kunder kommer tilbake, dette er den beste belønningen for vårt arbeid!

Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat. Sto absolutt ikke til forventningene og alle de gode anmeldelsene. Personalet var stresset og vi måtte vente lenge på å bestille og få mer drikke til bordet.

Dato for besøk: april 2018
Takk, maribaster
Scott K, Manager på Agave Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Takk for tilbakemelding, men vi er ikke enige med dine harde ord, og som vi leser de andre vurderingene, og ikke andre.

Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig!! Kan ikke anbefales!!! Hadde booket bord til 11 en måned i forkant - kom til restauranten og de hadde ikke bord til oss. Veldig dårlig servise!

Dato for besøk: april 2018
Takk, kkols

Takk for tilbakemelding, men vi er redd for at det ikke gjenspeiler virkeligheten.

Reisende som så på Agave Restaurant, så også på

Har du vært i Agave Restaurant? Del dine erfaringer!