“Ypperlig!”

Kjøkken: Grill, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vinohrady & Vršovice
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Her serves den beste grillmaten jeg noen gang har smakt! Det sier forresten en god del ettersom jeg har reist rundt i hele verden å prøvd mye mat.
Lokalet er veldig kult og besetningen er fantastisk.
Om du skal innom Praha anbefales denne plassen!!

Takk, synneeriksen
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2017

Dear synneeriksen,

Thank you so much for such a amazing review!
It is a great honor to read your great comments about our restaurant, it means a lot to us.
Please visit us again if you get the chance.

Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde ikke reservert bord, men vi la igjen tlf nr og ble ringt opp når det ble ledig. Restauranten var egentlig helt full, men her gjorde de sitt ypperste for at vi skulle få spise. Vi bestilte 2 forretter hvor den ene var frityrstekt løk. Vil anbefale på det sterkeste å ta dette! Dippen var helt ut av denne verden. Vi begge bestilte burger til hovedrett og er begge enige om at dette var den aller beste burgeren vi noengang har smakt!

Servicen var helt utrolig med flotte vennlige servitører og bartenderen var morsom, hjelpsom og ikke minst service innstilt.
Vi følte oss rett og slett hjemme her.

Neste gang vi skal til Praha er dette det første stedet vi skal til.

Så hvis det er noe tvil, så vil jeg si at vi anbefaler dette stedet på det sterkeste!

Takk, Mads E
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2016

Dear Mads E,

Thank you very much for your amazing review!
We love to hear that you liked Bad Jeff's Barbeque so much.
Thank you for your review again and anytime you will be around just stop by to visit us again!

Anmeldt 22. juli 2016

Vi søkte hjelp på Tripadvisor for å finne en plass med god omtale, og fant denne plassen. Og vi ville prøve om all positiv omtale var riktig. Og det var det absolutt. Den spareribsen var den beste jeg har spist. Og ikke for å snakke om Curly Fries, som også var fantastiske. Og når det ble toppet av en smilende og utrolig god service, ja da fortjener denne plassen topp score. Og anbefales på det sterkeste. Vi gikk fra Museumet i centrum, og det var kun 20 minutters tur. Billig var det også.

Takk, Persteinskog
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2016

Dear Persteinskog,

Thank you very much for such a nice compliments!
We really appreciate your visit and we hope that you will visit us again when you will be back in Prague.

Anmeldt 3. mai 2016

Hadde lett litt rundt på tripadvisor før jeg og en kamerat bestemte oss for å ta turen for middag på BadJeff´s. Ble møtt av hyggelige ansatte og fikk raskt bord samt anbefalinger fra menyen.

Her står kvalitet i fokus, både hva gjelder mat og drikke. Vi fikk vite av personellet at restauranten hadde ambisjoner om å hevde seg blant prahas store variasjon av restauranter. Dette vil jeg absolutt si at de klarer.

Maten vi fikk servert de to gangene vi var innom var upåklagelig. Vi spiste både hamburger, spareribs og shrimp and grits. Sistnevnte hadde jeg aldri smakt før, men er en rett som jeg alene kunne dratt tilbake for. Når det gjelder prisen er jeg overrasket over at det er mulig å yte så god service og servere så god mat til en så billig penge!

Ved vårt andre besøk fikk vi smake på nytt øl som de vurderte å ta inn, og vi følte oss fort som hjemme her.

Anbefaler BadJeff´s til alle jeg kjenner som skal på reise til Praha. Uansett hvem de reiser med og i hvilken sammenheng!

Takk, Andre K
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2016

Andre K,

Thank you for your fantastic review! We are extremely pleased that you had overall great experience in our restaurant!
Please visit us again when you will back in Prague.

Anmeldt 9. april 2016 via mobile enheter

Gode spareribs! God smak på curly fries, men kunne vært litt sprøere. Skikkelig gode kyllingvinger. Hadde hatt lyst å smake burgeren deres, men fikk ikke nok plass i magen. Kommer igjen neste gang i Praha.

Takk, JtheEntrepreneur
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2016

Dear JtheEntrepreneur,

Tusen takk for hyggelig gjennomgang.

All the best,

Bad Jeff's team!

Har du vært i BadJeff's Barbeque? Del dine erfaringer!