“Perfekt måltid ”

Kjøkken: Grill, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vinohrady & Vršovice
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste i kveld. Til tross for at stedet ligger litt utenfor sentrum, så var det jammen populært. Vi kom like etter åpning og hadde flaks som fikk et bord uten reservasjon. Alle som jobbet der var utrolig hyggelige. Maten kom servert raskt etter bestilling og får terningkast 6. Dette stedet anbefales på det sterkeste. Vi spiste en rett for 2 personer med ulike matretter.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Oysteinhoddo

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

BadJeff’s leverte til terningkast 6. God mat, topp service og hyggelige lokaler. Blir fort fult så lurt å bestille bord i forkant. Kan virkelig anbefales selv om den ligger litt utenfor sentrumskjernen.

2  Takk, Paal_NOR
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Veldig god burger, og sjokoladefondanten var magisk! Serviceinnstilte og hyggelig betjening. Vært besøket!

Takk, JaneS2612
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Spiste spareribs og den var en av de beste jeg har smakt! Utrolig gode drinker og veldig god service. Anbefales veldig!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, marisfinborud
Maki S, Manager på Bad Jeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2018

Dear Mari F,

Wow! What an amazing review!
Thank you very much for such a great compliments about our restaurant.
We are very happy that you had such a nice experience in Bad Jeff's Barbeque.

All the best Bad Jeff's team!

Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

God mat. Koselig atmosfære og svært hyggelig personal. Mye mat for pengene. Savnet litt større utvalg i menyen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Anne Grethe S
Maki S, Manager på Bad Jeff's Barbeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Dear Anne Grethe S,

Thank you very much for such a great compliments about our restaurant.
See you soon.

All the best Bad Jeff's team!

Reisende som så på Bad Jeff's Barbeque, så også på

Har du vært i Bad Jeff's Barbeque? Del dine erfaringer!