Expedia.comUSD 113
CheapTicketsUSD 113
Orbitz.comUSD 113
eDreamsUSD 113
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Hotell med sentral beliggenhet. Rent, trivelig og moderne innredet hotell som ligger midt i smørøyet for shopping, og i kort gåavstand til gamlebyen. Fine rom, stille og rolig. Grei frokost med det meste unntatt egg og bacon. Kun 5-10 minutter å gå til det største shoppingsenteret Palladium. Trikk går også rett utenfor. Blid og hyggelig betjening. Bar i tilknytning til resepsjonen med Prahas største utvalg i gin. Reiser gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, HavfruWenche
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Bodde på motel one praha i desember 2016,og var veldig fornøyd.rommet var moderne og praktisk,men har ikke minibar eller vannkoker/kaffemaskin.badet var fint med godt trykk og varme på vannet i dusjen.Hotellet ligger kun 2 minutters gange fra palladium kjøpesenter.kommer til å bo her neste gang prahatur.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Jan Ove L
Anmeldt 29. august 2016

Vi var en gruppe 20 personer som var på Motel One Prague siste helgen i august 2016. Vi hadde sent ned alt av informasjon om gruppene i forveien, så "check-in" tok under 2 min. Veldig bra.
Flott hotell med hyggelige og service orienterte personell. Hotellrommene er nytt og moderne. Renholdet er veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Torgeir Ø
Anmeldt 4. mai 2016

Vi var 14 kollegaer på tur og bodde en helg på Motel One Prague. Det var veldig hyggelig å være der, rommene var fine og rene og alt fungerte utmerket. Spesielt hyggelig var det med den store baren og resepsjonen hvor vi kunne møtes før og etter turer rundt omkring. Betjeningen var veldig hyggelige og serviceminded. Pris og beliggenhet var også utmerket. Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gerdh481
Anmeldt 21. juli 2015

Vi hadde 3 netter på Motel One Prague i Juli 2015. God beliggenhet med kort gåavstand til gamlebyen, ulike severdigheter og shopping. God kollektivmuligheter i nærheten, 2 metro stasjonern innen kort avstand og trikkeholdeplass rett utenfor hotellet. Romslige rom med god komfort. Ved å velge dette hotellet får du mye for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Marte G
Ales M, General Manager på Motel One Prague-Florentinum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2015

Dear Marte G,
thank you very much for staying with us at Motel One Prague. We really appreciate your feedback. I am very happy that you noticed what we offer as a Design Budget Hotel is not only fair price and high quality, but also great location and mainly fantastic team, who always try to make your stay memorable. We are looking forward to welcome you back in the future.

I wish you a safe travels

Sincerely Yours,
Ales M