Expedia.comUSD 95
Vio.comUSD 90
Orbitz.comUSD 95
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle på julemarked i Praha, og dette hotellet passet utmerket. Sentralt til alle markeder og transport til flyplassen. Moderne, rene rom og hyggelig bar i resepsjonen. Et godt og prisgunstig valg.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, kiler
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Hotell med sentral beliggenhet. Rent, trivelig og moderne innredet hotell som ligger midt i smørøyet for shopping, og i kort gåavstand til gamlebyen. Fine rom, stille og rolig. Grei frokost med det meste unntatt egg og bacon. Kun 5-10 minutter å gå til det største shoppingsenteret Palladium. Trikk går også rett utenfor. Blid og hyggelig betjening. Bar i tilknytning til resepsjonen med Prahas største utvalg i gin. Reiser gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, HavfruWenche
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Bodde på motel one praha i desember 2016,og var veldig fornøyd.rommet var moderne og praktisk,men har ikke minibar eller vannkoker/kaffemaskin.badet var fint med godt trykk og varme på vannet i dusjen.Hotellet ligger kun 2 minutters gange fra palladium kjøpesenter.kommer til å bo her neste gang prahatur.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Jan Ove L
Anmeldt 29. august 2016

Vi var en gruppe 20 personer som var på Motel One Prague siste helgen i august 2016. Vi hadde sent ned alt av informasjon om gruppene i forveien, så "check-in" tok under 2 min. Veldig bra.
Flott hotell med hyggelige og service orienterte personell. Hotellrommene er nytt og moderne. Renholdet er veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Torgeir Ø
Anmeldt 4. mai 2016

Vi var 14 kollegaer på tur og bodde en helg på Motel One Prague. Det var veldig hyggelig å være der, rommene var fine og rene og alt fungerte utmerket. Spesielt hyggelig var det med den store baren og resepsjonen hvor vi kunne møtes før og etter turer rundt omkring. Betjeningen var veldig hyggelige og serviceminded. Pris og beliggenhet var også utmerket. Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner