“Fantastisk atmosfære”

Vurdert som nr. 102 av 6 463 Restauranter i Praha
Kjøkken: Argentinsk, Steakhouse, Internasjonalt, Grill
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 11. september 2021

Flott lokale, fantastisk service og ikke minst nydelig mat! Dette var en stor positiv overraskelse. Ble sett og tatt vare på av nydelige ansatte! Kommer tilbake!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 280g_rann

Anmeldt 25. november 2019

Dette var en meget god biffrestaurant og god service i fine lokaler. Vi bestilte et forrett og hovedrett med en coctail til dessert samt en pils og et glass rødvin til maten. Det kom totalt på 500 kroner, så ikke av de billigste i Praha, men kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Fredrik B
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Biffhus med utsøkt mat! Særdeles mør og god biff med riktig tilbehør. Bra utvalg på vin. Hyggelige servitører. Fin plassering i praha, kan anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 8leMario
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, vi begge bestilte entrecôte. Gode sammensatte smaker. Bestilte medium-rare, men fikk medium så lite minus der. Biffen til kjæresten var helt perfekt stekt. Fikk kun en liten potet, kunne vært mer tilbehør. Høyt støynivå, men det virker som et selskap i salen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 191oleo
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Maten var fantastisk! Høyt lydnivå er det eneste som trekker ned for min del. Kommer gjerne tilbake. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, alicepart

Reisende som så på Gran Fierro, så også på

Har du vært i Gran Fierro? Del dine erfaringer!