Tur til glødende minigolf og spill med gratis drinker i Praha

Bestill på forhånd
fra
USD 16,47
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prague Golf & Games på
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Kjekt men banene er for lette . Er kjekt for tenåring, men bærer mye preg av fest og fyll. Men artig konsept

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, 286siljes
Anmeldt 13. februar 2018

Jeg ble veldig positivt overrasket over dette stedet. Veldig godt bygget opp med neon og malerier på veggene, og fin detalj at man kan male seg med neonmaling før man begynner. Banene er passe utfordrende og det er passelig mengde, slik at man ikke blir lei før man kommer halvveis.

Mulighet for escape room samt airhockey om man ønsker å gjøre noe ekstra på turen.

Veldig hyggelig personale som viste interesse for sine gjester, noe som er hyggelig når man kommer til en ny by. Flink til å finne gode alternativer om man ikke helt vet hva man ønsker å drikke.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, malinb370
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Skulle spille minigolf. Synes konseptet med neon og mørkt lokale virket kult. Men lokalet til minigolfbanen er trangt og lite, og rommet såpass mørkt at det er vanskelig å se noe annet en det som er malt i neon farger. Endte opp med å ikke spille da det var så fult at vi måtte vente 30 min med å få begynne å spille.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, linemarieh
JMNCJulie, Owner på Prague Golf & Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2017

Hello Line Marie,

I am sorry to hear your experience wasn't as expected. I also wish you had spoke to the receptionist and he or she would have refund you your money since you didn't have the chance to play at all.

Wish you a nice day and hope your next visit in Prague will reach your expectations!

Julie

Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Vi gikk innom for å spille minigolf, men endte opp med å prøve husets escape room! Spennende og ny opplevelse Det er en fin aktivitet å gjøre sammen, både for oss som par og for flere i en gruppe.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, X1628QCandream
Anmeldt 16. august 2015 via mobile enheter

Denne minigolfen er god underholdning for familier. 18 baner av varierende vanskelighetsgrad, og mulighet til å kjøpe kalde drikker. God avveksling fra shopping og sightseeing, og noe som engasjerer flere aldersgrupper. Kort avstand fra metrostopp gjør stedet lett tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, annegrethek