Best of Praha Walking Tour og Cruise med autentisk tsjekkisk lunsj

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fun in Prague på
Anmeldt 18. april 2023 via mobile enheter

Rotete bestillingsrutine gjorde at vi ble plassert på to forskjellige bord ut fra hva vi hadde bestilt av mat. Helt unødvendig da vi likevel ble spurt om hva vi ville ha etter ankomst.
Underholdningen var ok, og de første to rettene var bra. Men deretter dårlig. Kjøttet var tørt og seigt og lite smak.

Takk, Tormod W
reservations, Manager på Fun in Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2023

Thank you for your feedback.

Anmeldt 14. januar 2023 via mobile enheter

Fantastisk lokal mat, rikelige porsjoner, veldig god vin og helt fantastisk godt øl (drikk så mye du vil…). En merkelig og veldig morsom opplevelse som jeg anbefaler alle. Min fantastiske kone overrasket meg med tur til Praha i anledning min 50-årsdag, dette var ett av høydepunktene.

Takk, 960rogerl
reservations, Manager på Fun in Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2023

Thank you! We are happy that you had a good time and that you enjoyed celebration of your birthday.

Anmeldt 14. november 2022 via mobile enheter

Fint lokale med spesiell stemning og morsomt konsept. Maten var ikke noe særlig god og drikken virket vannet ut. Ble ganske dårlig luft og innestengt i løpet av kvelden.

Dato for opplevelse: november 2022
Takk, M5708YCkarinas
reservations, Manager på Fun in Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2022

Thank you for a review.

Anmeldt 14. november 2022

Flott kveld med middag i uvante omgivelser. Maten er ikke gormemat noe som vi var forberedt på, men den smakte godt og som forventet. Vi havnet på bord med en utrulig hyggelig familie fra Italia som vi fikk som nye venner. Dette anbefales absolutt for opplevelsens skyld.

Dato for opplevelse: november 2022
Takk, Steinar H
reservations, Manager på Fun in Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2022

Thank you very much.

Anmeldt 12. oktober 2022 via mobile enheter

Veldig stemningsfullt og rett tilbake til middelalderen! Dessverre var også maten helt på linje med tidsepoken, både fordi det var veldig rustikt, og fordi det nesten ikke var spiselig… Servitørene var veldig effektive, glasset stort sett fullt, og showet var helt greit en stund!! Veldig varmt i lokalet, men det hører sikkert med😉 Dette får en treer fordi det er et artig konsept, som dog med fordel kunne vært kortet ned på!

Dato for opplevelse: oktober 2022
Takk, Solveig Nærup S
reservations, Manager på Fun in Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2022

Thank you for a review.