“Et fantastisk besøk”
Anmeldelse av Chilli Point

Chilli Point
Vurdert som nr. 35 av 6 454 Restauranter i Praha
Kjøkken: Internasjonalt
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 25. november 2016 via mobile enheter

Et must av en restaurant hvis du er på partur i Praha. Et sted du vanligvis ikke ville besøkt hvis du vurderer inngangsparti. Chillimarinert rom i Mojito med jordbær og chilli som starter. Friterte habaneros som forrett (særs hot) og chillimarinert indrefilet til hovedrett. Chilli con carne med store biffstykker til fruens hovedrett. Og 2 liter vann og en liter rødvin!! Bellissimo!!!

Bare å anbefale rund baut.

Takk, Terryjesen

Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Kjempe koselig og intim restaurant. Servitøren var smilende og blid og servicen var upåklagelig. Nydelige drinker, med chili, som navnet tilsier. Maten var kjempe god og sterk. Anbefales å prøve denne når man er i Praha.

Takk, Marthe H
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Koselig atmosfære og vennlig personale. Anbefaler alle å prøve strawberry mojito, den sterkeste mojitoen jeg har drukket. Og chilie concarnen var helt fantastisk. Veldig lite lokale så kan være lurt p bestille bord på forhånd

Takk, caroline s
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Hadde blekksprut til forrett som var knallgod, kylling og chili con carne til hovedrett og sjokoladekake til dessert. Vi nøt hvert måltid.
Passe store porsjoner, koselig lokale og god service.
Anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, solveigl150
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Herlig mat, utrolig god service. Anbefaler suppene til forrett.
Vi hadde en kjempeopplevelse både hva angår mat og måten vi ble ivaretatt av personalet på.
Gode priser er det også
Beste mat opplevelsen i Praha så langt

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, borrebever

Har du vært i Chilli Point? Del dine erfaringer!