“Fantastisk god mat! Og god service.”
Anmeldelse av Chilli Point

Chilli Point
Vurdert som nr. 35 av 6 446 Restauranter i Praha
Kjøkken: Internasjonalt
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som spiste her på Chilli point. Jeg elsker sterk mat og smakfull chilli. Mens mi venninne liker mild mat. Her er det godt tilpassa for alle. De har ulike chilli på menyen, alt fra mild til verdens sterkeste.

Maten var helt fantastisk god. God service. Lite og koselig lokalet, kun 8 bord!

Jeg vil anbefale dette på det sterkeste. Vil absolutt tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Silje B

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Kun 8 bord!
Herlig kjellerlokale med mat preget av chili men ikke for sterkt.
Små og større retter, kjøtt og fisk og desserter.
Hyggelig og rask betjening. Sentralt beliggende!
Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 592annej
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Helt utrolig god mat for Chillielskere og en fantastisk god service. Anbefales på det sterkeste. Min kjære uttalte at dette var den beste biffen hun noen gang hadde fått. Avsluttet med en fantastisk honning og chilli likør som medførte at vi kjøpte 2 flasker til å ha med hjem.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 743emil_
Anmeldt 23. april 2017

Vi ble litt usikre pga inngangspartien, men angret ikke et sekund i da vi ble møtt av en hyggelig servitør og merket til den koselige intime atmosfæren. Vi hadde dagens biff, en mango coctail, og en creme brulee. Alt hadde et hint av chilli. Fantastisk god mat. Anbefales for chilli elskere.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 349linhb
Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Vi hadde en flott kveld på denne spesielle og noe bortgjemte restauranten. Herlig mat og god service, anbefaler å prøve Mojito'en med jordbær og chili.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Gloern

Har du vært i Chilli Point? Del dine erfaringer!