“Anbefales”
Anmeldelse av Chilli Point

Chilli Point
Vurdert som nr. 34 av 6 412 Restauranter i Praha
Kjøkken: Internasjonalt
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med utmerket mat og god service! Mangodrinken med chili anbefales fantastisk and til hovedrett.

Takk, 485sivb

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Meget god mat, passelig sterk. og en liten koselig plass med bare 8 bord nede i en kjeller. Anbefales på det "sterkeste".

Takk, Thomas H
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som spiste her på Chilli point. Jeg elsker sterk mat og smakfull chilli. Mens mi venninne liker mild mat. Her er det godt tilpassa for alle. De har ulike chilli på menyen, alt fra mild til verdens sterkeste.

Maten var helt fantastisk god. God service. Lite og koselig lokalet, kun 8 bord!

Jeg vil anbefale dette på det sterkeste. Vil absolutt tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Silje B
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Kun 8 bord!
Herlig kjellerlokale med mat preget av chili men ikke for sterkt.
Små og større retter, kjøtt og fisk og desserter.
Hyggelig og rask betjening. Sentralt beliggende!
Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 592annej
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Helt utrolig god mat for Chillielskere og en fantastisk god service. Anbefales på det sterkeste. Min kjære uttalte at dette var den beste biffen hun noen gang hadde fått. Avsluttet med en fantastisk honning og chilli likør som medførte at vi kjøpte 2 flasker til å ha med hjem.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Emil Ø

Har du vært i Chilli Point? Del dine erfaringer!