“Nytt bekjentskap. ”
Anmeldelse av La Casa Argentina

La Casa Argentina
Vurdert som nr. 520 av 6 531 Restauranter i Praha
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Kjempeflott restaurant. Med ypperlig god mat. Flott atmosfære. Trivelige og meget service minded servitører. Flott og god underholdning. Vi var en vennegjeng på 6 voksne karer. Som koste vårs skikkelig. Vil absolutt anbefale denne restauranten på det varmeste. Kommer nok til å ta turen tilbake når jeg er i Praha ved en senere anledning.

Takk, John Inge L
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Dear John Inge L,

We really appreciate you loely comment you wrote. We are happy that you had fun and nice food experinece with you friends in our restaurant. Sounds great to us...

We cannot wait to welcome back you soon.
Best regards

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Argentinsk dans møtte oss i inngangen. Vi måtte vente litt, men ble vist til bordet like etterpå. Menyen kom på nettbrett, og vi bestilte tsjekkisk vin og biff. Herlig mør "tenderloin" med peppersaus og mais. Smakte perfekt. Avsluttet med dessert og irish coffee. Vi betalte regningen separat. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 184terjeb
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Terje B,

I would love to thank you for a such a nice comment after visit our restaurant.
Glad you had a tasty dinner you order and spent a nice time with us.
We are looking forward to seeing you back soon.
Sincerely

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass, god service og bra atmosfære. Livemusikk så noe støy ubder middag, men en flott plass med meget god mat og rimelig. Fantastiske servitører og alt i alt god setmning

Takk, Knut-Erik P
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Dear John Knut-Erik P,

We really appreciate you lovely comment you wrote.
We are happy that you had fun and nice food experinece. Sounds great to us... Cannot wait to welcome back you soon.
Best regards

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Så frem til en rolig, romantisk middag med god mat og vin. Hvor feil man kan ta.Kom inn på restauranten og ble gitt bord ved siden av en skikkelig fyllefest. Spurte om vi kunne få et annet bord. Joda, det kunne vi. Rett ved siden av bandet, som spilte alt annet enn rolig musikk. Heldigvis gikk folkefesten, så vi valgte å bli ved bordet vi hadde fått tildelt. Kelneren var alt annet enn gjestfri. Han virket rett og slett skikkelig muggen. Det eneste spesielle med maten, var prisen. Du får billigere og bedre biffmiddag hjemme i Norge. Vil absolutt ikke anbefale noen å spise her.

2  Takk, Explore779343

Dear Explore779343,

I would like to thank you for you very honest review after your visit. Please accept my apology If you didn't enjoyed your night as you expected. Well, our staff is very profesional and always trying the best make every guest happy. In this case its always to best solution call manager who will solve this kind of situation - (or help you with anything you need etc.)
Really hope you will give us a chance again in the future and have a great time.
Sorry once again.
Sincerely

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Ikke la dere skremme av oksen på utsiden, for her må en hver biffelsker innom! Maten var veldig bra og at atmosfæren på topp. Her får du livemusikk, latinskedanser og gode biffer. Bra service og mye god mat!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, 564camillaf
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Dear Camilla F,

We would like to thank you for your positive comment.
We really appreciate your words a lot. Sounds nice you enjoyed the food you tried and our program :)

See you again one day.
BR

Reisende som så på La Casa Argentina, så også på

Har du vært i La Casa Argentina? Del dine erfaringer!