“Fantastisk mat”
Anmeldelse av La Casa Argentina

La Casa Argentina
Vurdert som nr. 537 av 6 572 Restauranter i Praha
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservater
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 4. september 2019

Maten var upåklagelig og service var excellent. Lokalet kjempebra og underholdning i form av musikk og dans underveis.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Karin J
managerLCA, Manažer på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Thank you for nice words, you are looking forward to welcome you again!

Anmeldt 17. august 2019

Utrolig flott bevertskap. Nydelig og spennende atmosfære med oppvisning av levende dans og musikk. Maten var helt utsøkt og med tanke på underholdning, kvalitets mat og god drikke, var det en god pris! Middag her blir en tradisjon for oss.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kjetil R
managerLCA, Manažer på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Thank you very much for your time to write a comment, hope to see you soon, if you make an reservation via manager@lacasaargentina.cz next time we will invite you for a drink. :-)

Anmeldt 14. mars 2019 via mobile enheter

Service og mat i ypperste klasse. Vår kelner Marisa var flink og på plass då vi trengte hjelp. Kommer garantert tilbake neste gang i Praha.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, JonasEkman
Erika K, Manažer på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2019

Thank you for your great review, we were very pleased.

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Kjempeflott restaurant. Med ypperlig god mat. Flott atmosfære. Trivelige og meget service minded servitører. Flott og god underholdning. Vi var en vennegjeng på 6 voksne karer. Som koste vårs skikkelig. Vil absolutt anbefale denne restauranten på det varmeste. Kommer nok til å ta turen tilbake når jeg er i Praha ved en senere anledning.

Takk, John Inge L
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Dear John Inge L,

We really appreciate you loely comment you wrote. We are happy that you had fun and nice food experinece with you friends in our restaurant. Sounds great to us...

We cannot wait to welcome back you soon.
Best regards

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Argentinsk dans møtte oss i inngangen. Vi måtte vente litt, men ble vist til bordet like etterpå. Menyen kom på nettbrett, og vi bestilte tsjekkisk vin og biff. Herlig mør "tenderloin" med peppersaus og mais. Smakte perfekt. Avsluttet med dessert og irish coffee. Vi betalte regningen separat. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 184terjeb
Erika K, Generální ředitel på La Casa Argentina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Terje B,

I would love to thank you for a such a nice comment after visit our restaurant.
Glad you had a tasty dinner you order and spent a nice time with us.
We are looking forward to seeing you back soon.
Sincerely

Reisende som så på La Casa Argentina, så også på

Har du vært i La Casa Argentina? Del dine erfaringer!