“Lun atmosfære🍷”
Anmeldelse av Zvonice

Zvonice
Vurdert som nr. 194 av 6 441 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk
God for: Spesielle anledninger, Vakker utsikt, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dette var en av de fineste opplevelsene på lengeNydelig mat og betjening. Meget rolig atmosfære som resulterer i at en kan snakke sammen på en vanlig måte. Anbefales på det sterkeste

Takk, RagnarTrondheim

Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Dette stedet er ikke rimelig i Praha, men absolutt verdt prisen.
Maten er av høy klasse, og vertskapet det samme.
Stedet er i seg selv verdt et besøk, fantastisk atmosfære.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Hemmingsen
Anmeldt 16. mars 2017 via mobile enheter

Fin utsikt, men det er det. Dyrt og ikke veldig god mat. Prisen er tre ganger så høy som tilsvarende restauranter.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, torl386
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Fikk anbefalt restauranten på hotellet vi bodde. Det var et veldig flott lokale med sjarm og hygge selv om det var et finere sted. Servitøren var fantastisk! Både hjelpsom og flink. Maten var kjempegod. Dessverre hadde vi reservasjon såpass sent på kvelden at de var tomme for flere av rettene, men de vi valgte som erstatning bar ikke preg av å være annenrags. Alle i følget synes maten var super og vinen til passet ypperlig. Kan godt anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 697irenr
Anmeldt 22. november 2015 via mobile enheter

Vi skulle feire to bursdager, og fikk tips om denne restauranten på hotellet. 7-8 etasje i et klokketårn var en knall opplevelse! Menyen hadde mat for gode ganer, i kombinasjon med et supert vinkart ble middagen en opplevelse! Servitøren var vår og gav den beste service! Denne besøker vi gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2015
Takk, Ole-Jørgen J

Reisende som så på Zvonice, så også på

Har du vært i Zvonice? Del dine erfaringer!