“Fantastisk middag, vin og service”
Anmeldelse av Wine O'Clock Shop Prague

Wine O'Clock Shop Prague
Vurdert som nr. 2 av 5 895 Restauranter i Praha
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Absolutt nydelig! Suveren tapas med tilhørende vin. Vi lot servitør anbefale vin til maten vi ønsket - helt perfekt. Kjøpte med oss 3 flasker av nydelig rødvin! ANBEFALES!!

Takk, Elin K

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Etter anbefaling her på Tripadviser hadde vi heldigvis bestilt bord.Lokalene er små og Intim.Vi satt slik at vi så når en super effektiv kelner lagde ulike tapas retter.De var bare to på jobb og det var imponerende å se samarbeidet og effektiviteten .Tapasen vi bestilte var nydelig,toppet med en deilig dessert og kaffe.Det eneste som trakk ned var at vinen var noe varm

Takk, lemmivarre
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk intim og liten restaurant. Vi telte 13 sitteplasser så det er best å bestille bord på forhånd. Mye god tapas og kjekk servitør som kom med gode anbefalinger både til mat og vin. Vår favoritt var dagens quiche og tartiflette (en slags fløtegratinerte poteter med bacon).

Takk, Vitoe30
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Stakk innom etter flere anmeldelser fra trip advisor, og det skuffet ikke..!! Super servitør, herlig vin, og mat der etter!
En kveld som var verdt alle pengene og som vi definitivt vil oppleve igjen!!

Takk, Astrid U
Anmeldt 5. april 2017

Suveren italiensk mat! Gleder meg til neste gang jeg kan besøke Praha og Wine O'clock. Jeg savner vinen, maten og personalet allerede!

1  Takk, Magnus F

Reisende som så på Wine O'Clock Shop Prague, så også på

Har du vært i Wine O'Clock Shop Prague? Del dine erfaringer!

;