“Helt greit”
Anmeldelse av Il Gusto - STENGT

Il Gusto
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Stupte inn for en kjapp matbit en sen lørdagskveld. Det tok ei stund før maten kom, men både spaghetti og ribbe var godt, saftig og smakfullt. Helt greit og positivt overrasket. Plettfri service.

Takk, Martin B

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet ser koselig ut og førsteinntrykket når vi kommer er bra. Men så er det stopp.
Vi ventet en time på maten, vi fikk ikke skarpe kniver til biffen, det hadde de ikke fordi barn kunne skjære seg var argumentet til den ene servitøren, den andre tryllet fram en biffkniv, til den andre gjesten kom det aldri noen.
Biffen var hard, sausen var ikke peppersaus som bestilt, men en ubestemmelig saus som hadde skilt seg. På vårt spørsmålhva det var, fikk vi svaret at det var en "spesialsaus" og vi fikk aldri peppersausen vi ba om.
Enten var begge servitørene demente i ung alder og kokken uten utdannelse, eller så var alt helt bevist. Vi hørte flere som klaget på maten sin.
Aldri mer hit.

Takk, janegil51
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Det blåste i Praha, surt, da var det godt å komme inn å få seg litt mat. IL Gusto lå foran oss. Vi ble hyggelig mottatt, og vist til et tomannsbord. Vi bestilte pizza og pasta, øl og hvitvin. Vi ventet på drikkevarene, men først kom brød og smør vi ikke hadde bedt om eller ble spurt om vi ville ha. Etter litt lang tid ba vi om drikke. Det kom, da kom også maten. Å lage pizza tar ca 20 minutter. Så lenge ventet vi på drikkevarer.
Pastaen smakte godt, pizza stagioni smakte den også, tynn grei pizzabunn, det var også det som lå ovenpå. Det var mye tynnere enn pizzabunnen. Godt øl og godt «glassvin». Det som irriterte i tillegg er spørsmålet, hvor mye vil du gi i tips?
Skal du ha god pizza? Ikke velg denne.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Brussels188644
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

De ansatte var hyggelig, og stedet ser flott ut. Dessverre kan man ikke si det samme om maten. Vi bestilte pizza, og de var ikke særlig mye bedre enn en frossen pizza fra matbutikken.. Er neppe en italiener som jobber på kjøkkenet! Styr unna om du verdsetter en god middag. De spilte også utrolig høy musikk fra en eller annen radiostasjon, hørte knapt hverandre når vi snakket, lite hyggelig når man skal spise middag med kjæresten...

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 629daniels
Anmeldt 1. september 2015

Vi spiste pizza og spagetti bolognese, og det smakte godt. Servicen var helt grei. Mye støyende musikk fra "nabo" som overdøvet musikken i restauranten. Fristet ikke til gjentagelse.

Dato for besøk: august 2015
2  Takk, 306kaif
IL GUSTO P, Manager på Il Gusto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2015

Thanks for your positive feedback on the food and service and we're sorry that the music disturbed your pleasant experience at our restaurant. We hope that we can provide a better impression during your next visit.

Kind regards from the staff @IL GUSTO Prague

Reisende som så på Il Gusto, så også på