Magic School Escape Game i Praha

fra
USD 42,70
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Questerland på
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt en magisk opplevelse i rommet med Harry Potter-tema. Vår guide Raden forklarte alt vi trengte å vite på god engelsk før vi gikk inn, og ga oss gode hint underveis, uten å røpe for mye. Vi hadde en super opplevelse. I tillegg klarte vi å komme oss ut etter 53 minutt. Vil anbefale alle å dra hit om dere elsker Harry Potter, eller om dere bare vil prøve noe nytt!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, dibha
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi testet Harry Potter-temaet og det levde virkelig opp til forventningene. Vår guide Ferda Vitek Radek forklarte godt på engelsk. Takk for en magisk opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Siljecatrine
Anmeldt 13. juni 2018

Vi prøvde først rommet "VA-Bank". Rommet var morsomt men litt "gammeldags". Dagen etter prøvde vi "Apocalypse Zombie 2213", og dette rommet var mye bedre. Litt skummelt, men oppene var gøyale og utfordrende. Alt i alt en aktivitet med fine priser.
Shout-out to Viktor, Lukas and Radek for making the experience even greater!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, NorwegianTraveler92
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vårt første besøk i escape room i Praha var en suksess.
Prøvde først VA Bank. Veldig bra rom med masse forskjellige gåter og puslerier.
Prøvde så Magic room som var enda bedre der en måtte bruke tryllestav for å spille.
Var så fornøyde at vi dro tilbake neste dag for å ta Zombieroom og ble ikke skuffet av det heller.
Flere nye rom er under oppføring så vi kommer nok tilbake neste gang vi er i Praha.
Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, tores581
Tereza S, Manažer på Questerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Kjære Tore,

tusen takk for din anmeldelse, vi er veldig glade at dere likte tre av våre rom! Lykke til på dine fremtidige rømminger og vi håper å se dere tilbake når våre nye rom er klare.

Vennlig hilsen,
Team Questerland

Anmeldt 27. mars 2018

VR bank var veldig bra rom. Bra opplegg, veldig kjekt å prøve, var tallkode ein skulle løyse, så språk har ingenting å sei. Einaste minuset er at det ligger eit stykke ut av byen.

Dato for opplevelse: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Karolinef90
Tereza S, Manažer på Questerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Kjære Karoline,

tusen takk for din anmeldelse, vi er veldig glade at dere likte vårt VR bank rom. Som du skrev, man trenger ikke språk i dette rommet.

Vennlig hilsen,
Team Questerland