“Made my day!”
Anmeldelse av ELEMENT Bar a Restaurace

ELEMENT Bar a Restaurace
Vurdert som nr. 103 av 1 221 Restauranter i Brno
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Så god mat, nydelige drinker og flinke servitører! Jeg anmelder sjelden, men denne gjør jeg for å huske til en annen gang!

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 15. januar 2022

Dato for besøk: desember 2021

Reisende som så på ELEMENT Bar a Restaurace, så også på

Brno, South Moravian Region

Har du vært i ELEMENT Bar a Restaurace? Del dine erfaringer!