“Nydelig mat og herlig servitør”
Anmeldelse av Rada Miasta Food & Wine

Rada Miasta Food & Wine
Bestill bord
ons. 28.7.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som skulle ut for en bedre middag og det fikk vi virkelig her. Hyggelige lokaler i en kjeller. Vi spiste forrett med scampi, oliventapenade og varm camembert, alt smakte deilig. Så hadde vi nydelig and til hovedrett. Et lite trekk for lite grønnsaker til tilbehør, men det gjaldt egentlig alle stedene vi var på i Gdansk. Sitronsorbet og daddelkake til dessert var også god. Vi fikk også anbefalt en god rødvin ved siden av, av en egen vinkelner. Servitøren var serviceinnstilt, blid og morsom.

Takk, veronicaa292

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig og komme ned på denne restauranten. Flott innredning og god atmosfære, til og med toalettet var utrolig lekkert med fantastisk håndsåpe. Servitøren vår het Bartek og var kjempehyggelig og smilende og flink. Maten var fantastisk. Ikke noe å utsette på noe her, anbefales

Takk, 643veronicat
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, koselig lokaler og tipp topp service. Regning kom på 1000.- for to med alt inkludert så ingenting å si på prisen, vel verdt det! Fikk servert en peppersaus som er den beste jeg noen gang har smakt.

Takk, 767juliani
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Her er det ingen verdens ting å utsette på noe som helst, med unntak av at de var manko på en av dessertene på kartet - en bagatell.
Vi spiste treretters middag med bl.a. kalvenyrer, gåselever, indrefilet og flankestek - mørt kjøtt, gode smakskombinasjoner og godt matchet tilbehør.
Det hele kompletteres av glimrende service fra dyktige servitører og et særdeles velfylt og godt sammensatt vinkart.
Prisene er noe høyere enn gjennomsnittet i Gdansk, men - en høvding for en eksepsjonelt bra treretter med tilhørende vin er absolutt verd det!

Takk, kaktus-91
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Intimt og tøft interiør. Imponerende vinutvalg og veldig godt kjøtt
En vertinne med gode kunnskaper gjorde mat og vin valg enkelt.
Vi ble enige om fullt skår på alle områder

Takk, 969Nico

Reisende som så på Rada Miasta Food & Wine, så også på

Har du vært i Rada Miasta Food & Wine? Del dine erfaringer!