Lol.travel
Agoda.comUSD 117
FindHotel
Trip.com
Anmeldt 26. oktober 2018

Var på venne- og workshop-reise og bodde i leiligheten på hotellet, - noe som passet perfekt. Romslig, med 2 bad, stue, god takhøyde, gode møbler osv. Hotellet ellers fremsto ryddig, rent og stilfullt, med god mat og god service. Litt for harde senger og litt liten spa-avdeling.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Mette Kronstad J
Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt ved gamlebyen, kun fem min å gå. Frokosten er deilig, rommene store og sørvisen effektiv. Like ved ligger en butikk i to etasjer hvor du finner alt du trenger. Hotellet ligger også like ved en trikkeholdeplass, og å kjøre trikk er både billig og effektivt. Prøvde også svømmebassenget, det var fint, 29 grader i vannet. Veldig mye hotell for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Arne866
Anmeldt 19. september 2018

Vi var der på firmatur. Konferanserommet var bra og alt av teknisk utstyr fungerte fint. Rommene var fine og sengene var ok. Frokosten var vel det eneste som var litt skuffende, men det var bare på enkelte ting. Svømmebasseng var deilig og god temperatur, med egen heis til bassenget fra etasjene. Tok ca 5 min å gå til sentrum. Lå en dagligvare butikk 2 min unna. Veldig fornøyd med oppholdet

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, leifs85945
Anmeldt 2. september 2018

Greit hotell, med taxier utenfor døren og trikken bare noen holdeplasser fra tog. Gangavstand til eks gamlebyen med marked og mange små restauranter og butikker, Museet for 2.verdenskrig, filharmonien m.m. Minner om et vanlig norsk turisthotell med et lite basseng.

Bassenget var barnevennlig (lite og 1,40 dypt) og de får ekstrapoeng for å ha flyteutstyr for barn. Litt uvant med fellesgarderobe, men fungerte. Lite treningsrom, med gammelt ustyr. Sammenlignet med prisnivået på restauranter og kafeer i turistområdet var den ganske ordinære frokosten dyr. Savnet fiskepålegg.
Rart med bygningsarbeidere rett utenfor vinduet på rommet og balkongene i blokken ved siden av rett i mot, men plaget ikke oss. Rolig om natten.

Romtips: Be om rom høyt oppe
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, anita360
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Dear Anita360,
thank you for your opinion. We are sorry for all inconveniences and we hope thah you will visit us again! :)

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi var her 7 netter, hadde standard dobbelt rom for 2 voksne og ett barn med frokost.

Hotellet i seg selv er fint og beliggenheten er helt perfekt i forhold til støy og nærhet til by, trikk og resturanter. Hotellet ser fint ut i lobbyen og på rommene, å har et kjempebra lekerom får barn. Personalet er hjelsom og trivelige. Basenget var også bra, men garderobene var dålig utformet og du måtte skifte i felles garderobe. Dusjene var separat.

På rommet vi hadde var det teppelakt gulv, noe som får rommet til å føles gammeldags og skittent. Det var flekker på gulvteppet og aircondition fungerte dålig. Det var generelt dålig renhold av rommet under oppholdet vårt. Kopper og glass som var på rommet var skitten og ble ikke tilstrekkelig vasket, av det som ikke ble fjernet, og noe av det som ble fjernet kom ikke tilbake. Sengene var hard, og vi ba om overmadrass. Det var til noe hjelp, men sengene var fortsatt veldig hard og vanskelig å få seg en god natt søvn i.

Hotellet fortjener ikke den ratingen den har per idag på triadvisor. Det er også såppas dyrt at vi forventet bedre. Synn, fordi beliggenheten er perfekt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, isakzen
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Dear Isakzem,
thank you for your feedback.
We are sorry that we didn't meet your expectations and that you are not satisfied with our services.
Despite on this we hope that you will visit us again and will change your mind about Hotel Sadova****