Agoda.com
Expedia.comUSD 130
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet da vi var på weekend-tur i Gdansk. Det ligger sentralt til, tar kun 5-10 minutter å gå inn til gamlebyen.

Det er en grei størrelse på rommene, og renholdet er helt okei. Gulvet ble ikke vasket de tre nettene vi bodde der. Godt utvalg av frokost, der var det noe for enhver smak.

Det som trekker ned er at sengene er ekstremt ukomfortable og harde. Rart det ikke blir gjort noe med når så mange kommenterer dette. Servicen var heller ikke helt på topp. Svært få av de ansatte smilte eller hilste på deg når du kom inn.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Annahaa96
Anmeldt 26. oktober 2018

Var på venne- og workshop-reise og bodde i leiligheten på hotellet, - noe som passet perfekt. Romslig, med 2 bad, stue, god takhøyde, gode møbler osv. Hotellet ellers fremsto ryddig, rent og stilfullt, med god mat og god service. Litt for harde senger og litt liten spa-avdeling.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Mette Kronstad J
Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt ved gamlebyen, kun fem min å gå. Frokosten er deilig, rommene store og sørvisen effektiv. Like ved ligger en butikk i to etasjer hvor du finner alt du trenger. Hotellet ligger også like ved en trikkeholdeplass, og å kjøre trikk er både billig og effektivt. Prøvde også svømmebassenget, det var fint, 29 grader i vannet. Veldig mye hotell for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Arne866
Anmeldt 19. september 2018

Vi var der på firmatur. Konferanserommet var bra og alt av teknisk utstyr fungerte fint. Rommene var fine og sengene var ok. Frokosten var vel det eneste som var litt skuffende, men det var bare på enkelte ting. Svømmebasseng var deilig og god temperatur, med egen heis til bassenget fra etasjene. Tok ca 5 min å gå til sentrum. Lå en dagligvare butikk 2 min unna. Veldig fornøyd med oppholdet

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, leifs85945
Anmeldt 2. september 2018

Greit hotell, med taxier utenfor døren og trikken bare noen holdeplasser fra tog. Gangavstand til eks gamlebyen med marked og mange små restauranter og butikker, Museet for 2.verdenskrig, filharmonien m.m. Minner om et vanlig norsk turisthotell med et lite basseng.

Bassenget var barnevennlig (lite og 1,40 dypt) og de får ekstrapoeng for å ha flyteutstyr for barn. Litt uvant med fellesgarderobe, men fungerte. Lite treningsrom, med gammelt ustyr. Sammenlignet med prisnivået på restauranter og kafeer i turistområdet var den ganske ordinære frokosten dyr. Savnet fiskepålegg.
Rart med bygningsarbeidere rett utenfor vinduet på rommet og balkongene i blokken ved siden av rett i mot, men plaget ikke oss. Rolig om natten.

Romtips: Be om rom høyt oppe
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, anita360
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Dear Anita360,
thank you for your opinion. We are sorry for all inconveniences and we hope thah you will visit us again! :)