Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 30.01.23
Expedia.comUSD 74
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell med gode rom. Rent og pent! I gangavstand til gågatene.
God og variert frokostbuffet!
Hyggelig lobbybar, men denne stengte kl. 24.00, selvom det var mange gjester som ønsket å sitte lenger.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Matta1959
Anmeldt 13. november 2018

Dette var et nytt flott hotell med god mat og service, kommer gjerne tilbake en gang, med bra gangavstand til gamlebyen, som er veldig koselig, stedet og hotellet får topp karakter.jeg vil anbefale venner og bekjente og ta inn på det hotellet, og navnet på hotellet er lett å huske.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Venture08907431006
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear Venture08907431006,
thank you for your feedback. We are glad that your stay was enjoyable. We hope to see you again! :)

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet da vi var på weekend-tur i Gdansk. Det ligger sentralt til, tar kun 5-10 minutter å gå inn til gamlebyen.

Det er en grei størrelse på rommene, og renholdet er helt okei. Gulvet ble ikke vasket de tre nettene vi bodde der. Godt utvalg av frokost, der var det noe for enhver smak.

Det som trekker ned er at sengene er ekstremt ukomfortable og harde. Rart det ikke blir gjort noe med når så mange kommenterer dette. Servicen var heller ikke helt på topp. Svært få av de ansatte smilte eller hilste på deg når du kom inn.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Annahaa96
Anmeldt 26. oktober 2018

Var på venne- og workshop-reise og bodde i leiligheten på hotellet, - noe som passet perfekt. Romslig, med 2 bad, stue, god takhøyde, gode møbler osv. Hotellet ellers fremsto ryddig, rent og stilfullt, med god mat og god service. Litt for harde senger og litt liten spa-avdeling.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Mette Kronstad J
Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt ved gamlebyen, kun fem min å gå. Frokosten er deilig, rommene store og sørvisen effektiv. Like ved ligger en butikk i to etasjer hvor du finner alt du trenger. Hotellet ligger også like ved en trikkeholdeplass, og å kjøre trikk er både billig og effektivt. Prøvde også svømmebassenget, det var fint, 29 grader i vannet. Veldig mye hotell for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Arne866