Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Bra hotell nær gamlebyen. Vi hadde bestilt juniorsuite.

Stort rom, som forventet, i etasjen over resepsjonen, men trekk for at telefonen ikke fungerte. Det er ikke helt det samme å gå ned til resepsjonen for å bestille roomservice. Vi manglet også lys i "stuen". Dette klarte de ikke å fikse i løpet av de fire nettene vi var der. Ellers fint og reint. Kan anbefales til tross for ulempene.

Spaet levde ikke helt opp til forventningene.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, elskereise
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Virkelig fornøyd med den siste turen til Gdańsk hvor jeg hadde mulighet til å overnatte i Sadova hotellet. Hyggelige folk. Veldig rent og ryddig. Kommer finske hver gang jeg er i byen. Kort vei til sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, benj0hansen
Anmeldt 3. januar 2019

Stor og modern hotel, deilig frokost, restaurant og service var helt topp. Veldig hyggelig area med basseng og sauna, (litt kald vann) .Hotellet liger 2 min vei fra Gamlebyen og alt man trenger er rundt i hjørnet

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Jolanta K
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell med gode rom. Rent og pent! I gangavstand til gågatene.
God og variert frokostbuffet!
Hyggelig lobbybar, men denne stengte kl. 24.00, selvom det var mange gjester som ønsket å sitte lenger.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Matta1959
Anmeldt 13. november 2018

Dette var et nytt flott hotell med god mat og service, kommer gjerne tilbake en gang, med bra gangavstand til gamlebyen, som er veldig koselig, stedet og hotellet får topp karakter.jeg vil anbefale venner og bekjente og ta inn på det hotellet, og navnet på hotellet er lett å huske.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Venture08907431006
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear Venture08907431006,
thank you for your feedback. We are glad that your stay was enjoyable. We hope to see you again! :)