“Rolig restaurant med utsikt med god lunsj”
Anmeldelse av Restauracja Bazar

Restauracja Bazar
Vurdert som nr. 5 av 590 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 1 juli 2017

Et rolig sted på den mindre besøkte siden av elva. Vi bestilte hver vår dumplingrett, og favoritten var den russiske med fisk. Et fint sted for en lunsj.

Takk, Henning W

Anmeldt 13 juni 2017

Dette er etter vår oppfatning en enkel restaurant med god mat. Ingen femstjernes, men i sin klasse helt ok.

1  Takk, tomC7101IG
Anmeldt 9 juni 2017 via mobile enheter

Veldig lang ventetid både for å bestille og få maten (over en time). Dårlig og uoppmerksomme servitører. Maten var ikke verdt ventetiden.

2  Takk, Ina T
Anmeldt 22 april 2017 via mobile enheter

Om du ønsker å prøve polsk mat er dette et godt alternativ. Deler av reisefølget bestilte Bigos som kan anbefales. Andre medlemmer av gruppen bestilte svinekoteletter- til delte meninger om smaken. Hyggelig betjening med god oppfølging.

Takk, Karrhol
Anmeldt 20 april 2017 via mobile enheter

Bestilte tatarr, suppe, dumplings, kylling og and. Maten var god og værdt pengene. Men det var det. Servicen var ikke å skryte av. Lunket vann, ingen tente lys, ingen påfylling av vin eller oppfølging underveis i maten.

2  Takk, Elisabeth M

Reisende som så på Restauracja Bazar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Bazar? Del dine erfaringer!