“Tre generasjoner på tur ”
Anmeldelse av Restauracja Bazar

Restauracja Bazar
Vurdert som nr. 18 av 780 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk tilberedt. Maten var som et kunstverk. Et rolig og avslappende sted. Veldig god service og smilende kelnere. Om du er i Gdansk ta deg en tur her.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, laksejenten

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Da denne har fått høy score på TA, måtte denne prøves. Vi ble ikke skuffet. God mat og vin til en hyggelig pris.

Takk, EspenL883
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi fant dette stedet på tripadvisor hvor det har skåret høyt. Dette stedet burde ikke få lov å si at de lager polsk mat. Vi spiste silden og bigos. Bigos var greit nok
Men det finnes så mange andre gode spisesteder i Gdansk så ikke kast bort kaloriene her, ta heller en tur til Gdanski Bowke som har eksepsjonell polsk mat.

2  Takk, katrinek873
Anmeldt 17. september 2018

Flott beliggenhet ved kanalen, stor uteservering og moderne innredning inne i restauranten. Vi var 6 stk, ble 11. Servitørene fixet det elegant og vi alle var fornøyde. Forretter og hovedretter hadde høy kvalitet, vin-forslagene passet utmerket til både fisk og kjøtt. Anbefaler om du er en eller flere, helst ikke mer enn 8.

1  Takk, Trond R
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Lite men koselig spisested ved elven. Rent og innbydende med uteservering. Spiste en flott rett av villsvin som var meget god. Hyggelig og imøtekommende personell.

1  Takk, johngeir

Reisende som så på Restauracja Bazar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Bazar? Del dine erfaringer!