“Skuffende mat”
Anmeldelse av Restauracja Bazar

Restauracja Bazar
Vurdert som nr. 30 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 16. august 2021

Valgde denne fordi den lå høyt på TripAdvisor, men ble skuffet. Zurec var OK, men lite spennende. Det samme gjande pirogi, men Zandac (fisk) var elendig. Lite smak i fisken og overkokte grønnsaker (gurøtter og bønner fra pose ?)

Takk, JanB000

Anmeldt 27. februar 2020

En liten trivelig restaurant ved elven på utsiden av gamlebyen.Kjøpte torsk som var nydelig og flaket seg fint. (Fersk) Kjempe hyggelig person som jobbet der. Nydelig dessert og god service. Kommer nok tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, petrasR6775KL
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Kveld med lite gjester. Vi skulle spise middag. Valgte torsk som var fersk og svært god. Vi fikk store porsjoner. Sammen med tilbehøret som ble dette et måltid vi sent vil glemme. Tallerkene var pent pyntet med roseblader og som gjorde det enda mer tiltalende. Servitøren bisto med valg av god hvitvin til fisken.Restauranten anbefales på det beste.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 678kjells
Anmeldt 28. oktober 2019

Vi var 7 stk som spiste lunsj her en fredag, og hadde på forhånd gitt beskjed om at én har cøliaki, og fått bekreftelse på at det var ok. Dette virket servitøren - som virket som han stod opp 5 min før - helt uforstående til. Forsøkte å være småmorsom, men virket ikke interessert i å anstrenge seg det minste for å sjekke ut ting, hjelpe til etc. Men maten var veldig god, med store fine porsjoner.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Monica E
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Anbefaler varmt denne restauranten; god mat til overkommelig pris. Og en servitør i særklasse: morsom, hyggelig og prof.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Amor1946

Reisende som så på Restauracja Bazar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Bazar? Del dine erfaringer!