“Very good”

Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her og spiste, og ble møtt velkommen av Dawid som serverte oss nydelig mat, rene og pene lokaler, rask servering, utrolig god mat, så tommel opp for denne restauranten

Takk, JohnChefNorway

Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Ufattelig dårlig mat. Styr for Guds skyld unna! Lunken suppe og bare dårlige alt sammen! Så ut til at de innfødte likte det, så overlat det til de.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, S885BQalicel
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

God mat (fisk) men slapp service.
Maten var god Polsk standard, fisken var bra tilbredt og Pommes frites perfekt fritert.
Men servitøren fulgte ikke veldig mye med, fulgte ikke opp under bespisningen. Men fornøyd med maten vi bestilte (5stk) derfor en 4.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, ekstaalerod
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Spiste dumplings og stekt kål. Smakte godt og det var en ekspeditt betjening. Hyggelige lokaler. Grei pris.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, alexanderkU6404HK
Anmeldt 19. november 2019

Vi ble anbefalt dette stedet da det skulle være en av de beste stedene i Gdansk, noe som skulle vise seg å ikke stemme i det hele tatt.

Betjeningen var uoppmerksomme, og serverte mat med feil tilbehør. Maten var også blitt kald da den nok hadde stått klar en stund.
Prisene er dyrere enn andre steder.

Styr unna!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 2512henning

Reisende som så på Tawerna Dominikanska, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Tawerna Dominikanska? Del dine erfaringer!