Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Vio.com
ZenHotels.comUSD 57
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Perfekt beligenhet med annkomst rett ved buegangen inn til gamlebyen og hyggelig engelsktalende personale, wifi , god variert frokost Rene og ordentlige rom,det er heis opp etsjene og koselig atmosfære!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, karinasine
paulinakromer, Kierownik på Liberum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2018

Thank you for your feedback. It was very nice to have you here. We are very happy that you noticed our efforts. We are trying to be the best for our Guests!
Hope see you again in our facility.
Best regards,
Liberum Team

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi var på dette trivelige hotellet i hjertet av Gdansk i totalt 5 dager. Spiste frokost alle dager som stort sett var veldig bra utvalg og kvalitet varierte littvfravdag til dag.

Ønsker å fremheve betjeningen i resepsjonen som er svært pofesjonelle og hjelpsomme!

Rommene holder flott standard og hotellet likeså.
Vakkert og trendy oppusset.

Vi hadde rom mot gågaten som var veldig trivelig på dagtid men utsatt for noe støy på nattestid.
Om man har lett sovehjerte bør man spørre om rom lenger fra gågaten.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 422runew
Anmeldt 24. juli 2018

Egentlig ikke bare over hotellet, men hele byen! Ikke vært i Polen tidligere, og hadde vel ikke de store forventningene.. Hotellrommet var fint, gode senger, gode puter. Rent og pent. Vi var 3 voksne og fikk tildelt 4-mannsrom med god plass. Frokosten var god - mye å velge mellom. Hyggelig betjening. Beliggenheten midt i gågata - med mye liv og røre, gjorde at det var litt støy, men med aircondition på, gikk det greit når vi lukket vinduene. Vi kommer gjerne tilbake hit :-)

1  Takk, marit12015
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Fikk et stort og flott familierom til fire.
Utrolig imøtekommende, behjelpelig og hyggelig ansatte.
Rent og velholdt.
Frokosten er helt grei. Kan være litt lite utvalg, men kvaliteten på det de har er bra.
Lagt merke til at andre også kommer innom for å spise her.
Blir ryddet, vasket, påfyll av flaskevann, dusjsåpe, shampoo og balsam ved behov.
Rabattert 15% ved bespisning i restauranten tilknyttet hotellet.
Restauranten er forøvrig veldig koselig og har god mat.

Takk, torh380
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell med topp beliggenhet. Reklamerte med klimaanlegg, det så vi ingenting til på vårt rom. Heftig byggearbeider utenfor vårt rom DAG OG NATT!!! Ikke bra! Vi ble vekke til stadighet av byggebråk. De brukte Katokraner om natta og begynte arbeidet kl 07 om morgenen. Da kastet de ting ned fra høyere etasjer rett i en container utenfor vårt rom... Hotellet var fullbooket, så rombytte var ikke mulig.

Men dette med byggearbeid rår ikke vi med. Hyggelige folk i resepsjonen og i baren.
Resepsjonistene var alltid imøtekommende og hjelpsomme. Bestilt også taxi til flyplassen til fixed price!

Takk, Bendorth