“Kjempegod mat!”
Anmeldelse av I Pazzi

I Pazzi
Vurdert som nr. 26 av 735 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god pizza og tomat suppe. Kjempehyggelig betjening og gode priser. Vi stakk innom en gang til for lunsj dagen etter også Anbefales!

Takk, 150livv

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza, god vin og hyggelig betjening. Rene lokaler og rent toalett. Fine utebord i koselige omgivelser

Takk, 512ingvildb
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4,som alle sammen var godt fornøyd.
God mat, bra service, billig, samt at husets rødvin var kjempegod

Takk, Marius K
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

God pizza, hyggelig italiensk betjening, rimelig og mye vin og Prosecco i glassene. Høyt under taket. Minus for toalettet

Dato for besøk: april 2018
Takk, joukainen
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Ligger lott gjemt og ser litt shabby ut men ikke la deg skremme. Utrolig god italiensk pizza laget av en italiener i fra milano (hyggelig kar) til gode priser! Bør besøkes, perfekt lunsj. En grunn til at den ligger på topp :)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, TorKristianHansen

Reisende som så på I Pazzi, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i I Pazzi? Del dine erfaringer!