Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet var kjempe fint, små rom, selv på delux rom, men helt greit for en lang helg. utrolig behagelige senger. Ligger veldig fint til. Ble motatt veldig bra og god service ved ankomst. Veldig stor forskjell på dem som jobber der. Vi ble anklaget for å ha utløst alarmen med å røyke på rommet å skulle da ha oss til å betale 1500 polske. Men etter å få overtalt dem til å sjekke rommet vårt sa dem det var ok at vi gikk, veldig uprofesjonell ansatt i resepsjonen da, ikke Morro at dem anklager oss for dette foran andre hotell gjester. Dette gjør at det blir ett annet hotell på oss neste gang. Renholdet var å utrolig dårlig, tykt lag med støv flere steder på rommet. Men hotellet har veldig god beliggenhet til gamlebyen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, KristineLAa
Anmeldt 24. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig hotell som ligger veldig sentralt og rolig til i gamle byen av Gdansk . Godt renhold og god servise. Frokosten var også god. Prisen kan man heller ikke klage på. Vi har storkost oss. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, GrandTour733381
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Forventningene var høye etter forrige opphold på hotellet i vår. Vi ba om å slippe takvindu og fikk rom i tredje etasje. Rommet var lite men pent, badet veldig greit.

Det trekker mye ned at rengjøringen var dårlig denne gangen, et par skopar var ikke flyttet i det hele tatt. Vi fikk heller ikke påfyll av dusjsåpe, sjampo ol. Fikk færre håndklær enn det som ble byttet ut. Sengene ble redd opp, men langt fra slik det pleier å gjøres på hotell. F.eks legge pynteputer på og "stramme" sengetøyet.

Frokosten er god, men det tar seg dårlig ut at de ansatte står opptatt med mobilen bak bardisken og ikke fyller på f eks juice når det gikk tomt.

Greit prisnivå.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, StavangerStina
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt hotellet av en kollega. Beliggenheten er suveren. Vi fikk først et rom i 1 etasje- med kun takvindu. Fikk heldigvis bytte til høyere etasje med vanlig vindu.
Rent, kjempe gode senger, litt små rom- men helt greit for en helg.
Frokostrommet/ baren er veldig liten, men godt utvalg.
Hyggelige ansatte, kommer gjerne tilbake.
Mye for pengene.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, StavangerStina
Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Koselig lite hotell med store og romslige rom. Vi hadde twin deluxe rom med stort og flott bad. Rent og pent. God frokost- ikke det største utvalget men mer enn nok til å gjøre oss fornøyd. Perfekt beliggenhet midt i gamlebyen.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Karrhol