Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det kvalitet i alle kanalar! Alt var gjennom i fin stil : rom, fellesarealer, restaurant, mat osv.
I tillegg var det stor og påpasselig servicevennlighet. Kort sagt : et veldig bra hotell som anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, RunarF7
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Her trivdes vi godt. Koselig hotell med fine rom og romslig bad. Gode senger og kaffe/te mulighet på rommet. Gratis vann var der også. Stilt og rolig med rom mot bakgården. Likte godt at det var så fint på baksiden ved elva og at de hadde solstoler ute du kunne benytte. Vi prøve Spaet som var veldig bra. Frokosten var grei, men veldig folksomt og støyete. Sikkert lurt å ta en tidlig frokost om du vil ha det roligere. Bra service og hyggelig betjening. Ca 10 min unna Forum kjøpesenter og Gamlebyen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Annkrs
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Pent hotell, flotte rom. Pene bad. God frokost der en kan ta seg et glass med sprudlevin. God and i restauranten, mye mat. Trivelige ansatte på hotellet. Rent og pent. Nært til gamle byen. Kan lett anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, mariuspeders1
Anmeldt 24. august 2018

En timinutters gåtur, så var vi gamlebyen. Hotellet er utmerket. Gode rom, stille, og aircondition. Minibar, som var deilig når en kom sent på kvelden. Det var også en god restaurant og bar der. Swimmingpool og spaavd. er det også der.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, B0dilA
Anmeldt 30. juli 2018

For et fantastisk hotell :)
Nydelig beliggenhet ved elven og 200meter fra byen.
Veldig koselige personale alt fra resepsjon bar kokker stuepiker spa behandlere og ellers alke ansatte :)
Spa avdeling vi tok par behandling wow proffe jenter:)
Svømmebasseng steam dusj
Alt var bare topp
Kjempe stort rom med mega fint bad ,veldig rent og pent:)
Vi skal tilbake hit garantert:)

Romtips: Stillerom som vi gjorde eller balkong mot elv
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, wegar_2015