Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Ankom hotellet kl 01.00 pga av fly med sen avgang. Fikk rom som var tillatt for hund, dette oppdaget jeg ikke før morgen etter. Jeg er allergisk mot hund og var syk om natta. Helt forferdelig at de gir ut hundevennlinge rom uten å si ifra! Jeg bodde på rom 202. Hotellet var bare halvfullt, lite mennesker til frokost. Har bodd 2 ganger før på dette hotellet så dette var meget skuffende og uprofesjonelt!

Dato for oppholdet: februar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Doris M
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Meget bra Hotell, noe manglende teknisk utstyr på de små konferanserommene, men fullt fungerende.
Bra frokost og og fine rom. Hyggelig restaurant med alle rettigheter. For harde senger, men det er sikkert individuelt. Sentral beliggenhet med gå avstand til gamlebyen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 922petterh
Anmeldt 5. november 2018

Hotellet er plassert 5-10 min fra gamlebyen. Rolig. Fine rom med god rengjøring. Kjempebra frokost. Spa i kjelleren er ett kjempe-pluss. Vi spiste også 1 middag i hotellets restaurant, helt topp der også. Anbefales

Takk, Runar L
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det kvalitet i alle kanalar! Alt var gjennom i fin stil : rom, fellesarealer, restaurant, mat osv.
I tillegg var det stor og påpasselig servicevennlighet. Kort sagt : et veldig bra hotell som anbefales!

Takk, RunarF7
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Her trivdes vi godt. Koselig hotell med fine rom og romslig bad. Gode senger og kaffe/te mulighet på rommet. Gratis vann var der også. Stilt og rolig med rom mot bakgården. Likte godt at det var så fint på baksiden ved elva og at de hadde solstoler ute du kunne benytte. Vi prøve Spaet som var veldig bra. Frokosten var grei, men veldig folksomt og støyete. Sikkert lurt å ta en tidlig frokost om du vil ha det roligere. Bra service og hyggelig betjening. Ca 10 min unna Forum kjøpesenter og Gamlebyen.

Takk, Annkrs