Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe flott hotell.

Tilbrakte 3 netter på junior suite.

Bra renhold.

Kjempe hyggelige ansatte i resepsjonen som var behjelpelig med det meste.

Flott basseng og spa avdeling. Massasje anbefales på det varmeste :)

God mat i restauranten, spiste middag der alle dagene.

God frokost.

Kort vei til et kjempe stort kjøpesenter (der vi fant alt vi trengte). Er også kort vei til gamlebyen.

1  Takk, Kikkien6
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Hotellet stod opp til forventningene med flotte rom, koselig restaurant med god mat og frokosten var overraskende flott og god. Må være den beste hotellfrokost jeg har fått! Svært fornøyd.

Vi hadde rom i 4 etg med høyt under taket og synlige bjelker. Rolige omgivelser og stille om kvelden og natta.

Vi booket på forhånd time på spa for massasje og de var hjelpsomme med å finne de behandlingene vi ønsket. Dessverre var prisene høye så vi hadde kun en behandling der.
Det var god klassisk massasje og ansiktsmaske men dessverre følte jeg at behandleren presset på meg et produkt å kjøpe som jeg ikke trengte, som var dyrt og ikke nødvendig. Da vi skulle betale sa jeg neitakk og hun spurte hvorfor (noe jeg synes var litt frekt) og hun gikk ut uten å farvel til meg. Gikk ut med litt dårlig samvittighet, noe som var unødvendig.
Vi brukte bassenget og sauna, noe som var nydelig! Små garderober og unisex, så ikke helt komfortabel med å dusje der..

Anbefaler hotellet for flotte rom, god mat og deilig SPA. Nærme gamlebyen. Men Finn et annet spa som er halvparten av prisen der om du er på spa-ferie.

Takk, 622lines
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Ankom hotellet kl 01.00 pga av fly med sen avgang. Fikk rom som var tillatt for hund, dette oppdaget jeg ikke før morgen etter. Jeg er allergisk mot hund og var syk om natta. Helt forferdelig at de gir ut hundevennlinge rom uten å si ifra! Jeg bodde på rom 202. Hotellet var bare halvfullt, lite mennesker til frokost. Har bodd 2 ganger før på dette hotellet så dette var meget skuffende og uprofesjonelt!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Doris M
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Meget bra Hotell, noe manglende teknisk utstyr på de små konferanserommene, men fullt fungerende.
Bra frokost og og fine rom. Hyggelig restaurant med alle rettigheter. For harde senger, men det er sikkert individuelt. Sentral beliggenhet med gå avstand til gamlebyen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 922petterh
Anmeldt 5. november 2018

Hotellet er plassert 5-10 min fra gamlebyen. Rolig. Fine rom med god rengjøring. Kjempebra frokost. Spa i kjelleren er ett kjempe-pluss. Vi spiste også 1 middag i hotellets restaurant, helt topp der også. Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Runar L