Veldig fornøyd kunde

Det var en veldig fin opplevelse. Hyggelige personer, god service, rene lokaler alt var helt... les mer

Anmeldt 1. november 2021
652sumaiaa
Veldig fornøyd kunde

I dag hadde jeg Hifu behandling. Behandling er med laser stråler som kommer inn i hudlag og... les mer

Anmeldt 22. juli 2020
897justynag

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god pedikyr i trivelige omgivelser med hyggelig betjening. Har mye å tilby innfor massasje også. ANBEFALES!! :)

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Getaway77190
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hadde en ansiktbehandling og manikyr. Veldig fornøyd med behandlingene og jeg og venninna mi fikk nok vin siden vi måtte vente på hverandre. Hun hadde massasje og manikyr. Noe skeptisk til gutten med tatoveringer, men han var veldig flink! Haha! Jenta virket noe uerfaren med Zo skin sine produkter da det virket som om hun leste bruksanvisningen, men var veldig flink med ansiktmassasjen. Kjøpte produkter som var billigere en hjemme

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, karinasine
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi var 2 venninner som ville unne oss velvære etter mye tråkking i gatene - og klinikken skuffer ikke :) 1t på benken på «dobbelt rom» og kjempe god opplevelse. Lå vi virkelig en time på den «korte tiden» Ja - tiden flyr når du har det kjekt gitt. Vi bodde på hotell Mercure vegg i vegg - gikk innom for å forhøre oss om ledig tid - og fikk tid 45 min etter :) Personalet var super hyggelig - tilbød oss drikke både når vi kom, og når vi var ferdig - og de snakker godt engelsk :) Anbefaler Diamond clinic og sportsmassasje - vi kommer veldig gjerne tilbake :)

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, KristinL1305
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bra fotpleiebehandling. Betjeningen snakker greit engelsk. Pluss for å anbefale billige produkter fra apotek fremfor salgspress. Alt i alt god valuta for pengene.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, TheaK760
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

3 gang jeg besøkte klinikken, de to første gangene var jeg strålende fornøyd (2 år siden). Denne gang ble besøket skuffende. Hadde booket behandling til 190 PLN som skulle vare i 75 min. Etter anbefaling fra hudpleier valgte hun å bruke litt andre kremer under behandling uten å informere om at dette kostet 120 PLN mer. Behandlingen var også ferdig på 60 min inkl. Avkledning/påkledning og en 15 min maske hvor behandler gikk ut. Til sammenligning fikk jeg håndmassasje de andre 2 gangene mens masken virket. Jeg følte meg heller ikke fresh når jeg gikk derfra med rester av masken hengende igjen rundt nese og øyenbryn. Øyenkrem og leppemaske fikk jeg heller ikke. Heldigvis hadde jeg kun booket denne behandlingen selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å bestille flere. Når jeg sa ifra under betaling at det ble dyrere enn forventet pratet behandler og resepsjonist seg imellom på polsk, og stemningen virket sur. Svært synd at opplevelsen ble sånn, jeg trodde jeg hadde funnet «gullplassen» i Gdansk. Denne behandlingen får dere bedre i Norge til samme pris, ikke kast bort tiden i Gdansk på dette.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, MStavanger1