Veldig fornøyd kunde

I dag hadde jeg Hifu behandling. Behandling er med laser stråler som kommer inn i hudlag og... les mer

Anmeldt 22. juli 2020
897justynag
Kropp og fotmassasje

Vi er veldig fornøyde med service, og kvaliteten på massasjen. Vi skal definitivt booke ny time i... les mer

Anmeldt 7. februar 2020
annir_nu2015
Gdansk, Polen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, flink i engelsk! Veldig deilig massasje. Moderne og pent inredet. Anbefaler virkelig!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, ElisabetS150
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet ved siden av og ble anbefalt dette spaet av betjeningen. Vi dro dit neste dag og fikk massasjebord ved siden av hverandre. Massasjen var eksepsjonell og betjenungen veldig profesjonelle. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Alex v
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god pedikyr i trivelige omgivelser med hyggelig betjening. Har mye å tilby innfor massasje også. ANBEFALES!! :)

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Getaway77190
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hadde en ansiktbehandling og manikyr. Veldig fornøyd med behandlingene og jeg og venninna mi fikk nok vin siden vi måtte vente på hverandre. Hun hadde massasje og manikyr. Noe skeptisk til gutten med tatoveringer, men han var veldig flink! Haha! Jenta virket noe uerfaren med Zo skin sine produkter da det virket som om hun leste bruksanvisningen, men var veldig flink med ansiktmassasjen. Kjøpte produkter som var billigere en hjemme

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, karinasine
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi var 2 venninner som ville unne oss velvære etter mye tråkking i gatene - og klinikken skuffer ikke :) 1t på benken på «dobbelt rom» og kjempe god opplevelse. Lå vi virkelig en time på den «korte tiden» Ja - tiden flyr når du har det kjekt gitt. Vi bodde på hotell Mercure vegg i vegg - gikk innom for å forhøre oss om ledig tid - og fikk tid 45 min etter :) Personalet var super hyggelig - tilbød oss drikke både når vi kom, og når vi var ferdig - og de snakker godt engelsk :) Anbefaler Diamond clinic og sportsmassasje - vi kommer veldig gjerne tilbake :)

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, KristinL1305