Veldig fornøyd kunde

Det var en veldig fin opplevelse. Hyggelige personer, god service, rene lokaler alt var helt... les mer

Anmeldt 1. november 2021
652sumaiaa
Veldig fornøyd kunde

I dag hadde jeg Hifu behandling. Behandling er med laser stråler som kommer inn i hudlag og... les mer

Anmeldt 22. juli 2020
897justynag

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, fantastisk deilig aromaterapi og nydelig vin etter massage. Proffe folk anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, TrineN232
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, flink i engelsk! Veldig deilig massasje. Moderne og pent inredet. Anbefaler virkelig!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, ElisabetS150
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet ved siden av og ble anbefalt dette spaet av betjeningen. Vi dro dit neste dag og fikk massasjebord ved siden av hverandre. Massasjen var eksepsjonell og betjenungen veldig profesjonelle. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Alex v
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god pedikyr i trivelige omgivelser med hyggelig betjening. Har mye å tilby innfor massasje også. ANBEFALES!! :)

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Getaway77190
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hadde en ansiktbehandling og manikyr. Veldig fornøyd med behandlingene og jeg og venninna mi fikk nok vin siden vi måtte vente på hverandre. Hun hadde massasje og manikyr. Noe skeptisk til gutten med tatoveringer, men han var veldig flink! Haha! Jenta virket noe uerfaren med Zo skin sine produkter da det virket som om hun leste bruksanvisningen, men var veldig flink med ansiktmassasjen. Kjøpte produkter som var billigere en hjemme

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, karinasine