Kommer tilbake

Fin og renslig salong. God service fra alle sammen. Tok manikyr og pedikyr, veldig fint resultat... les mer

Anmeldt 10. mars 2023
lenasalvesen12
Lillesand, Norge
Veldig fornøyd kunde

Det var en veldig fin opplevelse. Hyggelige personer, god service, rene lokaler alt var helt... les mer

Anmeldt 1. november 2021
652sumaiaa

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
fra kr 748,82
fra kr 429,00
fra kr 232,84
fra kr 1 322,14
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde med service, og kvaliteten på massasjen. Vi skal definitivt booke ny time i morgen. Tommelopp👍

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, annir_nu2015
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot av hyggelig betjening.Behandlingen var yppelig på alle måter!Mye for pengene.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, linemariel2020
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Rene lokaler, god service og hyggelig personal. Tok en pedikyr, og er svært fornøyd. Hun som utførte behandlingen var svært nøye, og resultatet ble veldig bra.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, KatrineB81
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Rent og hyggelig lokale, veldig snilt personale. Ble tilbydd både vin og kaffe når vi kom. Massasjen var veldig behagelig og god! Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Sivheggland
Anmeldt 1. desember 2019

Rene og fine lokaler.
Massasjen (klassisk) var ikke spesielt god, og de 55 minuttene stoppet etter 40 min. Fruen som er gravid fikk 40 minutter med en massør som så vidt turte å berøre huden hennes.. Det hele ble rett og slett en skuffelse.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, martinbM4317LO