Kropp og fotmassasje

Anmeldt 7. februar 2020
annir_nu2015
Gdansk, Polen
Behagelig

Vi ble tatt veldig godt i mot av hyggelig betjening.Behandlingen var yppelig på alle måter!Mye for... les mer

Anmeldt 11. januar 2020
linemariel2020

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde med service, og kvaliteten på massasjen. Vi skal definitivt booke ny time i morgen. Tommelopp

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, annir_nu2015
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot av hyggelig betjening.Behandlingen var yppelig på alle måter!Mye for pengene.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, linemariel2020
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Rene lokaler, god service og hyggelig personal. Tok en pedikyr, og er svært fornøyd. Hun som utførte behandlingen var svært nøye, og resultatet ble veldig bra.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, KatrineB81
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Rent og hyggelig lokale, veldig snilt personale. Ble tilbydd både vin og kaffe når vi kom. Massasjen var veldig behagelig og god! Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Sivheggland
Anmeldt 1. desember 2019

Rene og fine lokaler.
Massasjen (klassisk) var ikke spesielt god, og de 55 minuttene stoppet etter 40 min. Fruen som er gravid fikk 40 minutter med en massør som så vidt turte å berøre huden hennes.. Det hele ble rett og slett en skuffelse.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, martinbM4317LO