“Ting tar tid! Ikke bra”
Anmeldelse av Restauracja Sapore

Restauracja Sapore
Vurdert som nr. 84 av 782 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Forferdelig trege ansatte. Ventet 15 min på service og 15 nye minutter på drikken.
Bakgrunn musikken besto av techno med overdøvende volum.
Drinkene var tamme og brusen var uten kullsyre og utvannet.
Maten kom til forskjellige tider. Elendig!!
Styr unna!!!

Takk, Jan-Rune1980

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Vi var her for å spise lunch, veldig bra pizza og det gikk fort fra vi bestilte til vi fikk maten. Trangt mellom bordene (satt i første etg)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Anette L
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Billig måltid av kvalitet og god drikke!
Kom hit to kvelder på rad. Flott service, lite ventetid på mat og god atmosfære.
Kunne dempet musikken litt men ellers en fantastisk plass

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ellymor
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Var innom to dager på rad. Bestilte torsken og pizza, som smakte godt. Tar litt lang tid å få drinker, men øl går fort. Ikke sitt i første etasje om vinteren, da kommer det trekk fra døra. Helt greit sted, billigere enn restaurantene rundt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 513kristianl
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Maten kom etter 1 time, og hovedretten kom før forretten. Bestilling av øl tok aldri så lang tid, 45minutter. Vi fikk også en mojito med kun blader og is men ingen drikke. Anbefales ikke!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, torg2018

Reisende som så på Restauracja Sapore, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Sapore? Del dine erfaringer!