“Skuffende”
Anmeldelse av Delmonico Cut Steakhouse

Delmonico Cut Steakhouse
Vurdert som nr. 299 av 674 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Ventet nesten 1.5 time før vi fikk maten etter bestilling. Tok nesten 1 time før vi fikk drikke som var bestilt. Kjøttet var ok men sausen var som vann eller flytende smør... Betjeningen var lite lite hyggelig. Oppsummert: Overpriset og dårlig opplevelse:-(

Takk, Trond E

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde reservert bord før besøket. Etter at vi hadde bestilt, gikk det nesten 15 min, da ba vi om å få servert drikke. Etter 40 min var maten fremdeles ikke servert.Henvendte oss igjen til servitøren. Fikk beskjed om at det skulle ta tre minutter. Maten ble servert etter 10 min. Servitøren var irritert da hun serverte, sa «all have to wait». Maten var middelmådig, kalde tallerkner, bestilte medium tenderloin, fikk rød.. Bunnslam i vinen. Dette ble alt i alt en trist opplevelse!!

Takk, Marianne Ø
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Vi stoppet på en rundtur i gdansk og fikk servert en aldeles nydelig lunch med gulasj suppe og kylling. Servicen var helt topp. Dagen etter spiste vi en utsøkt biff til middag på samme sted. Vi fikk ikke riktig samme service men biffen veide opp for det. Den er uten sidestykke.

Takk, bergenserinne
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Virkelig verdt turen innom her.En av de beste biffene jeg har smakt.Dyrt i forhold til priser på andre restauranter i Polen men billigere enn Big Horn Steakhouse hjemme.Vi var 12 stk og alle fikk oppdelt regina pr par.Jeg og min mann spiste 200 g Tenderloin og 500 gr entrecôte med grilla grønnsaker og champignon til meg og grilla champignon til min mann .Begge valgte Bernaissaus. Jeg drakk et glass vin og vann og min mann 2 halvliter. En Irish coffe til dessert for meg og alt dette kostet 1290.Så prisen var virkelig ikke avskrekkende med tanke på prisen hjemmeRestautanten er verdt et besøk hvis du er glad i biff

Takk, Anne D
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Vi var 12 stykker som bestilte diverse biffretter og burger. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den absolutt beste biffen jeg har spist i hele mitt liv. Biffen smeltet i munnen, sausen var helt fantastisk og pomfritten var stekt i okseolje. Prisene var stive til Polen å være, men som sagt, du kommer ikke til å angre. Servitørene var utrolig gjestfrie og hyggelige. Eneste minuset utenom prisen var at de surret noe med hvem som hadde bestilt hvilken saus og de glemte å gi en brus jeg bestilte, men disse feilene ble små i forhold til helhetlig matopplevelse. Anbefales!

Takk, Silje P

Reisende som så på Delmonico Cut Steakhouse, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Delmonico Cut Steakhouse? Del dine erfaringer!