“Dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Delmonico Cut Steakhouse

Delmonico Cut Steakhouse
Vurdert som nr. 272 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Dårlig service, så dette ble ei dårlig opplevelse! Ei i reisefølget bestilte well done biff, fikk medium minus. Utrivelig besetning som brukte alt for lang tid på bestillinger, servering av mat og opprydding. Hadde med oss bevis på at vi skulle få 10% rabatt, noe de ikke kunne gi oss fordi de ikke kunne redigere regningen! Så besetningen snakke bak vår rygg, å skue stygt på oss! Frekk i tale mot oss når vi spurte om noe.. anbefaler ikke dette stedet videre!

Takk, 465ingridh

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to par som spiste her, alle bestillte medium stekt biff der to av av fire biffer var helt perfekt! Di andre var heller mer rå

Takk, 627_rjank
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fin plass med god servering, veldig god biff!

Eneste minus var at biffen ikke var medium men heller rå..

Takk, danielhO1581RW
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 12 stk som hadde bestilt på forhånd. Biffen var mør og veldig god, grønnsaker og sopp nydeligt tilberedt. Men enkelte måtte vente ekstra lenge på potetmosen etter at biffen var servert. Smilende og hyggelige servitører, men de kunne nok vært litt mer rutinerte. Men alt i alt en resturant som anbefales med en rolig atmosfære og flott utsikt mot pariserhjulet. Spiser gjerne her igjen!

3  Takk, JorunnKv71
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

6 stk. som så frem til en bedre middag. Ventet lenge på servering. Servitørene var heller mer opptatt av hverandre. 2 av gjestene var absolutt ikke fornøyd, og spise seg heller mett på french fries som kom minutter etter hovedretten. Maten ble ikke spist opp his noen av gjestene. Ingen oppfølging under måltidet, hverken med vin eller mat fra servitørene. 2 andre bord har gjester, absolutt ikke mye å gjøre. Mye røykos i bygget. Men vinen og dressingen var veldig gode.

Anbefales ikke videre.

3  Takk, Marie K

Reisende som så på Delmonico Cut Steakhouse, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Delmonico Cut Steakhouse? Del dine erfaringer!