ibis
Destinia.comUSD 101
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

4 dager og kjempe fornøyde..
Sentralt, rent og pent, hyggelige ansatte.
Verdt mer en 2 stjerner.
Frokosten var som forventet og middag har vi ikke prøvd. Men fin hamburger meny.
Kommer til å bo her neste gang også.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Roger M
Tomasz_IGSM, Guest Relations Manager på Ibis Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear Roger!
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon in ibis Gdańsk Old Town.

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Ypperlig hotell. Nytt mer enn sine 2 stjerner Servicen er bra, hyggelige betjening. God frokost Flott rom med nytt bad med dusj. Resepsjon med koselige sitteplasser med bar. Heis på hotellet. Aircondition på rom. Rimelige rom Rent og ryddig:)
Kort vei til shopping og 10 min til elva. Taxi flyplass kr. 60zl. Taxi Sopot 2,5 mil også 60zl.
Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, BrittKarinJ
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i fire dager, veldig fornøyd. De var hjelpsomme og bestilte taxi for oss når vi skulle dra! Hotellet er relativt nytt, og rommet vår ble vasket å skiftet på hver dag, rent og ryddig

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, henrikh894
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte dette hotellet hovedsakelig på grunn av den rimelige prisen, samt beliggenheten. Alt er i maksimalt 10 min gangavstand. På tross av prisen var rommene fine og rene, betjeningen var stort sett imøtekommende og hyggelige.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Ingrid K
Anmeldt 6. november 2017

Rene fine rom. 8 minutter å gå til togstasjonen, 3 minutter gange til Madison kjøpesenter og ca 10 gamlebyen. Vi spiste ikke frokost på hotellet (blir ofte billigere å spise frokost på et bakeri eller en milkbar) Savnet kjøleskap på rommet. de har gratis oppbevaring av bagasje.

Dato for oppholdet: oktober 2017
2  Takk, lindaaa9