AmberSky Gdańsk - Koło Widokowe

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve AmberSky Gdańsk - Koło Widokowe på
Anmeldt 20. oktober 2018

Tror de fleste som er i Gdansk prøver pariserhjulet. Fin utsikt over byen og helt okei . Om kvelden lyser pariserhjulet i fine farger. Typisk turistfelle, men fint på sin måte

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ToneL298
Anmeldt 8. oktober 2018

Den første runden er ok, med bittelitt sug i magen og en interessant utsikt over Gdansk og gamlebyen. Men makan til ineffektive greier. Her rulles hjulet rundt i ti min før noen av de som har kjøpt billett får sette seg inn i vognene. Sa jeg at det var tomt da det kjørte ti min mens alle ventet? Vel, det var det.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaia D
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Greit å slå ihjel 15 min med god utsikt. En fin opplevelse med solnedgang. Har man tid så ta turen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Jon Magne P
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Lite kø når vi kom dit, godt ut på formiddagen. Helt greit å slå i hjel ett kvarter der, men 4 runder var også nok.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, mariaeO6163XY
Anmeldt 7. juli 2018

Vi var oppe i hjulet mens vi var på julemarkedet i Gdansk. Vi var så heldige at vi var der på kvelden etter at all belysningen i byen var tent. Det var en utrolig vakker opplevelse som gjerne kan anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, tomrR7042QX