“Dessert og vin”
Anmeldelse av Rotterdam Wine Bar

Rotterdam Wine Bar
Vurdert som nr. 62 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god vin, dessert og service! Profesjonelle vinkelnere og hyggelig atmosfære. Her skal vi gå igjen!

Takk, 234pernillem

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom denne vinbaren. Koselig atmosfære og fin musikk, men vi fikk veldig dårlig Mojito. Vi klaget på Mojito, men fikk bare litt ekstra sirup - uten at det hjalp særlig på smaken.

1  Takk, andreaschristiann
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig og ikke så stort sted hvor kelneren kunne sin vin! Vi spiste tapas til forrett og flere av oss hadde en helt perfekt anderett med risotto til hovedrett. De som spiste biff var også fornøyd med maten.

1  Takk, brittkarinb
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

For et hyggelig sted! Ganske lite lokale med kanskje 8-10 bord. Ute var det flere plasser men det var ruskevær da vi var så vi satt inne. Veldig god service og nydelig mat. Vi spiste pasta og tapas med herlig vin til. Prisen var overraskende lav. Kelneren var veldig hyggelig og var der når vi trengte han. Stedet anbefales på det sterkeste.

3  Takk, Gryrg
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Drakk og spiste her. Veldig hyggelig servitør, genuin og følte ikke at han bare var hyggelig for å tjene penger.
Spiste villsvin som var en ny opplevelse for oss, mørt og godt kjøtt og bra tilbehør. Forrett en miks med ost og div oppskåret kjøtt.
Mange viner å velge mellom og servitøren (en hyggelig kvinne), valgte en for oss til en overkommelig pris.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, linnevae

Reisende som så på Rotterdam Wine Bar, så også på

Har du vært i Rotterdam Wine Bar? Del dine erfaringer!