“Vinsmaking”
Anmeldelse av Rotterdam wine bar

Rotterdam wine bar
Vurdert som nr. 56 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet av "Gdansk With Us" og fikk gjennom dem, booket en vinsmaking med middag på svært, svært kort varsel.

Opplevelsen var noe helt spesielt med en kelner som var serviceinnstilt og kunnskapsrik. Vi fikk fire forskjellige viner av hver farge som vi smakte til et nydelig ostefat med skinke. Deretter fikk vi mat med den best passende vinen av de vi hadde smakt. En verdig opplevelse.

Stedet var innbydende, med live saxmusikk og levende lys. Noe stivere priser enn ellers i byen, men absolutt å anbefale etter en tur gjennom gamlebyen.
Er sted for tiden fløy ifra oss.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ChristianPlatou

1923 av 252 anmeldelser

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk drikkevarene våres til rimelig tid, men vi ventet i overkant av én time på maten, noe som resulterte i at vi gikk derifra uten å betale for noe, heldigvis, siden vi måte gå derifra slukøret nedover steinlagte gater i søken etter vårt fremdeles første måltid for kvelden.
De forklarte halvveis inn i ventetiden at det var spesielt i kveld (30 des.), at kjøkkenet var lite, det var én kokk, det var fullt osv. Servitørene så noe preget ut av stundens alvor der deløp til og fra bordene med et så ydmykt uttrykk som menneskelig mulig å fremvise blant gjester og stettglass.

1  Takk, Tine N
Anmeldt 16. desember 2018

Vi var her to kvelder etter middag for å ta noen drinker. Gode drinker og veldig hyggelige servitører. Et stort pluss at de kjente oss igjen og ønsket oss velkommen tilbake. Stort pluss for levende musikk med en musiker som spilte saksofon begge kveldene vi var der. Det ble også veldig intimt og koselig fordi det var et lite lokale med begrenset plass til gjester. Rimelige priser.

Takk, Malinenersen
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god vin, dessert og service! Profesjonelle vinkelnere og hyggelig atmosfære. Her skal vi gå igjen!

Takk, 234pernillem
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom denne vinbaren. Koselig atmosfære og fin musikk, men vi fikk veldig dårlig Mojito. Vi klaget på Mojito, men fikk bare litt ekstra sirup - uten at det hjalp særlig på smaken.

1  Takk, andreaschristiann

Reisende som så på Rotterdam wine bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Rotterdam wine bar? Del dine erfaringer!