“Utrolig fin frokostresturant”
Anmeldelse av Cafe Libertas

Cafe Libertas
Vurdert som nr. 51 av 920 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Atmosfæren var deilig og avslappende i 30-talls stil. Veldig hyggelig og smilende personale. Og maten var knallgod. Kan virkelig anbefale Libertas frokost og til kun 25 zloty. Vi måtte tilbake en gang til før vi reiste hjem :)

Takk, Beautyfool007

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fant denne på Tripadvisor og tok turen. Vennlig personale og et koselig lokale. Maten var veldig god og det var store porsjoner. Anbefaler virkelig å ta turen hit.

Takk, ellen_svh
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte club sandwich og fikk spørsmål om jeg ville ha med aioli eller sennep. Ønsket aioli. Maten min kom mye senere enn resten av familiens. Måtte purre på. Da maten kom var osten svett, ingen aioli men bare sennep. I tillegg var brødet skikkelig tørt! Klaget til servitøren men fikk svar at det sennep på uansett hva du bestilte. Elendig kundeservice! Fikk 2 polske zloty i avslag . Var helt tydelig at di hadde glemt av maten min og gav meg noe som sto på kjøkkenet bare så jeg skulle slippe vente så lenge. Hadde vært mye bedre om di kunne vært ærlig. Skal aldri dra tilbake hit!

Takk, lineskog76
Anmeldt 4. oktober 2018

Prøv en av Cafe Libertas's frokostretter. Jeg har prøvd flere av dem, og de smaker fortreffelig. Nylagd frokost servert på tallerken og nypresset juice. Snadder! Hyggelig betjening og god service. Gode drinker får du også her.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, olen61
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med veldig god glutenfri quiche. Har også glutenfrie kaker. God mat, rimelige priser og hyggelig service.

Takk, 238anitah

Reisende som så på Cafe Libertas, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Cafe Libertas? Del dine erfaringer!