“Koselig og god frokostrestaurant”
Anmeldelse av Cafe Libertas

Cafe Libertas
Vurdert som nr. 52 av 929 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 16. desember 2018

Koselig frokostrestaurant med rimelige priser og rause porsjoner. Kan virkelig anbefales. Ordentlig kaffe i store kopper, nydelig ferskpresset appelsinjuice og veldig gode croissanter. Eneste minuset er at det er et lite lokale med mange gjester, så det lønner seg å være litt tidlig ute.

Takk, Malinenersen

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Spiste frokost her to dager i løpet av ferien. Veldig fornøyd med både mat og drikke. Bestilte sandwich med ost og skinke og smootie. Maten smakte bra og var til en bra pris. Kan også anbefale frokosten med pølser ost og skinke!

1  Takk, mariavinje
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Atmosfæren var deilig og avslappende i 30-talls stil. Veldig hyggelig og smilende personale. Og maten var knallgod. Kan virkelig anbefale Libertas frokost og til kun 25 zloty. Vi måtte tilbake en gang til før vi reiste hjem :)

Takk, Beautyfool007
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fant denne på Tripadvisor og tok turen. Vennlig personale og et koselig lokale. Maten var veldig god og det var store porsjoner. Anbefaler virkelig å ta turen hit.

Takk, ellen_svh
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte club sandwich og fikk spørsmål om jeg ville ha med aioli eller sennep. Ønsket aioli. Maten min kom mye senere enn resten av familiens. Måtte purre på. Da maten kom var osten svett, ingen aioli men bare sennep. I tillegg var brødet skikkelig tørt! Klaget til servitøren men fikk svar at det sennep på uansett hva du bestilte. Elendig kundeservice! Fikk 2 polske zloty i avslag . Var helt tydelig at di hadde glemt av maten min og gav meg noe som sto på kjøkkenet bare så jeg skulle slippe vente så lenge. Hadde vært mye bedre om di kunne vært ærlig. Skal aldri dra tilbake hit!

Takk, lineskog76

Reisende som så på Cafe Libertas, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Cafe Libertas? Del dine erfaringer!