“Koselig cafè”
Anmeldelse av Cafe Libertas

Cafe Libertas
Vurdert som nr. 48 av 780 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Stor og god frokost til fine priser. Lokalet er hjemmekoselig, og betjeningen hyggelig.

Perfekt sted for noe søtt, da kakene er pene og stykkene rause.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Liv-Ett1

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Valgte å spise lunsj her etter å ha sett gode anmeldelser her på TripAdvisor. Hyggelig betjening, koselig lokale og veldig god mat. Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 882anek
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi en nydelig frokost med ny pressa appelsinjuice, kaffe og te. Hyggelige servitører. Anbefales

Dato for besøk: februar 2019
Takk, dollardokka
Anmeldt 6. januar 2019

Vi ankom Gdansk tidlig lørdag morgen, og hadde behov for noe å spise. Valget falt på Cafe Libertas, en koselig liten kafé i gamlebyen. Vi valgte Libertas Breakfast og juice. Det ble en svært god smaksopplevelse, og det var solid porsjon i tillegg. Prisen var det heller ingenting å si noe på. Dette stedet kan absolutt anbefales om man ønsker en god frokost i rolig atmosfære.

Takk, 2014Eva
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Sjarmerende, koselig og god service. Frokosten var nydelig. Og de hadde stort utvalg i te som passet perfekt en kald førjulsdag.

Takk, groireneh

Reisende som så på Cafe Libertas, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Cafe Libertas? Del dine erfaringer!