Anmeldt 7. november 2018

Dette hotellet er veldig hyggelig, kjempefin beliggenhet i forhold til den gamle bykjernen som er mest atraktiv å vandre rundt i. Det er et stille strøk som passet meg bra. Det var resturanter og butikker rett utenfor.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Mary-Ann G
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe fint hotell med bra beliggenhet.
Hyggelig personale, de fikset transport både til og fra flyplassen.
Store rom med god utsikt.
Frokosten var veldig god.
Hotellbaren var også vedlog bra, med live musikk et par kvelder i uka. Reiser gjerne tilbake hit!

1  Takk, Daniel H
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Ble veldig positivt overrasket over hotellet. Vi hadde rom i spa avdelingen av hotellet. Sort fint rom. Deilig bad. Store vinduer. En god restaurant på hotellet også. Spiste and første kvelden. Nydelig. Gode drinker også! God beliggenhet nært det meste. Iten at vi lå midt i smørøyet. Hotell ved bryggen er jo ikke å forakte. Vil anbefale det på det sterkeste.

Takk, marierisan
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig mye bråk fra andre gjester. Er du godt beruset er dette stedet for deg. Øltårn og øl i litersglass eneste positive med plassen. Maten ok. Vi ble flyttet til et stort VIP rom hvor vi satt avskjermet.

Takk, 403eirikk
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Fint hotel, god frokost. Vi bodde i den nye delen av hotellet. Et rent, fint og lite rom. Hotellet er inspirert av båt temaet. Hotellet har et lite spa (ikke basseng) Her kan man slappe av. Anbefaler klassisk massage og pedikyr.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, EspenL883